Батлав. СС, СҮТ-ийн эрхлэгч Ж.Эрхэмтөгс
“ИННОВАЦИЙН
МЕНЕЖМЕНТ (С.АМ311)” ХИЧЭЭЛИЙН
КАЛЕНЬДАРЧИЛСАНТӨЛӨВЛӨГӨӨ
2016.09.15
2016-2017
оны хичээлийн жил
Хичээл заах багш:
|
докторант Ж.Эрхэмтөгс, лекц
магистр Н.Энхжаргал, семинар
|
Хичээлийн багц
цаг
|
3
|
Цахим шуудан:
|
enkhjargal.hrm@gmail.com
|
Сургалтын хэлбэр:
|
Өдөр
|
Цахим хуудас:
|
Улирал:
|
Намар
|
|
Ажлын өрөө:
|
209
|
Зөвлөгөө өгөх гараг, цаг:
|
Баасан, 15:00-17:00
|
Ажиллах цаг:
|
Даваа–Баасан, 9:00–18:00
|
Зөвлөгөө өгөх өрөө:
|
СИС, 201 тоот
|
Лекцийн
төлөвлөгөө:
Д/х
|
Хичээлийн сэдэв
|
Цаг
|
Хугацаа,
сар өдөр
|
||
Мен IV
а
|
Мен IV б
|
ЭЗ
IV
|
|||
I
|
Удиртгал хичээл
|
2
|
09.06
|
||
II
|
Судалгаа шинжилгээний ажил,түүний онцлог
|
2
|
09.13
|
||
III
|
Судалгааны төлөвлөлт, арга зүйн боловсруулалт
|
2
|
09.20
|
||
IV
|
Судалгааны үр дүнгийн боловсруулалт, тайлагнал
|
2
|
09.27
|
||
V
|
Инновацийн менежмент, түүний судлах зүйл ухагдахуун
|
2
|
10.04
|
||
VI
|
Үндэсний инновацийн тогтолцоо, түүний онцлог
|
2
|
10.11
|
||
VII
|
Инновацийн хөгжилд төрийн гүйцэтгэх үүрэг, олон улсын туршлага
|
2
|
10.18
|
||
VIII
|
Байгууллага дах инноваци, түүний үнэлгээний арга зүй
|
2
|
10.25
|
||
IX
|
Кластер, түүний менежментийн онцлог
|
2
|
11.01
|
||
X
|
Соёлын болон бүтээлч үйлдвэрлэл түүний онцлог
|
2
|
11.08
|
||
XI
|
Соёлын статистикийн хүрээ, түүний үзэл баримтлал
|
2
|
11.15
|
||
XII
|
Соёлын мөчлөг
|
2
|
11.22
|
||
XIII
|
Соёлыг хэмжэхүй
|
2
|
11.29
|
||
XIV
|
Соёлын статистик
|
2
|
12.06
|
||
XV
|
Бататгал хичээл
|
2
|
12.13
|
||
XVI
|
Дүгнэлт хичээл
|
2
|
12.20
|
||
|
Нийт цаг
|
32
|
32
|
Семинарын
төлөвлөгөө:
Д/х
|
Хичээлийн сэдэв
|
Цаг
|
Хугацаа,
сар өдөр
|
||
Мен IV
а
|
Мен IV б
|
Мар
IV
|
|||
I
|
Удиртгал хичээл
|
2
|
09.05
|
09.06
|
09.06
|
II
|
Судалгаа шинжилгээний ажил түүний онцлог
|
2
|
09.12
|
09.13
|
09.13
|
III
|
Судалгаа
шинжилгээний практик хичээл
|
2
|
09.19
|
09.20
|
09.20
|
IV
|
Судалгааны үндсэн ойлголт
|
2
|
09.26
|
09.27
|
09.27
|
V
|
2
|
10.03
|
10.04
|
10.04
|
|
VI
|
Судалгааны төлөвлөлт, арга зүй боловсруулалт
|
2
|
10.10
|
10.11
|
10.11
|
VII
|
2
|
10.17
|
10.18
|
10.18
|
|
VIII
|
Инновацийн менежмент, түүний судлах зүйл
|
2
|
10.24
|
10.25
|
10.25
|
IX
|
Үндэсний инновацийн тогтолцоо
|
2
|
10.31
|
11.01
|
11.01
|
X
|
Кластер, түүний менежментийн онцлог
|
2
|
11.07
|
11.08
|
11.08
|
XI
|
Соёлын болон бүтээлч үйлдвэрлэлийн онцлог
|
2
|
11.14
|
11.15
|
11.15
|
XII
|
Соёлын статистикийн хүрээ, түүний үзэл баримтлал
|
2
|
11.21
|
11.22
|
11.22
|
XIII
|
Соёлын статистик
|
2
|
11.28
|
11.29
|
11.29
|
XIV
|
2
|
12.05
|
12.06
|
12.06
|
|
XV
|
Бататгал хичээл
|
2
|
12.12
|
12.13
|
12.13
|
XVI
|
Дүгнэлт хичээл
|
2
|
12.19
|
12.20
|
12.20
|
|
Нийт цаг
|
96
|
32
|
32
|
32
|
Бие
даалтын төлөвлөгөө:
Д/x
|
Сэдэв,
агуулга,
|
Аргазүй, шалгуур үзүүлэлт
|
Оноо
|
Хугацаа, сар өдөр
|
||||
Явц
|
Тайлан
|
Мен
IV а
|
Мен
IV б
|
Мао
IV
|
||||
III
|
|
· Онолын судалгаа
· (Бизнес төлөвлөлт)
|
·
Сэдвээ
сонгосон байх
·
Нэр
томьёог англи монгол хэл дээр судалсан байх
·
PPt бэлтгэсэн байх
|
8
|
2
|
09.19
|
09.20
|
09.20
|
IV
|
Б1
|
09.26
|
09.27
|
09.27
|
||||
V
|
10.03
|
10.04
|
10.04
|
|||||
VI
|
10.10
|
10.11
|
10.11
|
|||||
VII
|
10.17
|
10.18
|
10.18
|
|||||
VIII
|
Б2
|
·
Орчуулга : Инновацитай
холбоотой олон улсын сайн туршлагаас судлах
·
(Бизнес төлөвлөлт)
|
·
Семинарын хичээл дээр танилцуулга хийнэ.
·
Англи материал, орчуулгыг авчирсан байх
·
PPt бэлтгэсэн байх
·
Мэргэжлийн үг хэллэг ашигласан байх
·
Шинэ үг хэллэг мэддэг байх
·
Сэдвээ эзэмшсэн байдал
|
7
|
3
|
10.24
|
10.25
|
10.25
|
IX
|
10.31
|
11.01
|
11.01
|
|||||
X
|
11.07
|
11.08
|
11.08
|
|||||
XI
|
11.14
|
11.15
|
11.15
|
|||||
XII
|
Б3
|
·
Эрдэм
шинжилгээний илтгэл бичих: Олон улсын сайн туршлагыг монголд нутагшуулах
боломжийг тодорхойлох
|
· Төлөвлөлт
· Төсөл
·
Хөтөлбөр
·
Хэрэгжүүлэх
арга зам
·
Санал
зөвлөмж
|
5
|
|
11.21
|
11.22
|
11.22
|
XIII
|
11.28
|
11.29
|
11.29
|
|||||
XIV
|
12.05
|
12.06
|
12.06
|
|||||
XV
|
|
Бие даалт хураах
|
Бие даалтыг эцэслэн цэгцлэж хураалгах
|
|
5
|
12.12
|
12.13
|
12.13
|
|
Нийт оноо
|
30 оноо ба үүнээс:
|
|
|
|
|
|
Тайлбар: Хугацаа хоцорсон материалыг хүлээж авахгүй.
Явцын
сорилын төлөвлөгөө:
Сорил
|
Агуулга
|
|
I
|
Хичээлийн I-VI долоо хоногийн лекц ба семинарын сэдвийг хамарсан тест хэлбэрээр VII долоо хоногт авна. Үүнд:
·
Судалгаа
шинжилгээний ажил,түүний онцлог
·
Судалгааны
төлөвлөлт, арга зүйн боловсруулалт
·
Үндэсний
инновацийн тогтолцоо, түүний онцлог
·
Инновацийн
менежмент, түүний судлах зүйл ухагдахуун
·
Судалгааны үр
дүнгийн боловсруулалт, тайлагнал
|
|
II
|
Хичээлийн VII-XII долоо хоногийн лекц ба семинарын сэдвийг хамарсан тест хэлбэрээр XIII долоо хоногт авна. Үүнд:
·
Инновацийн
хөгжилд төрийн гүйцэтгэх үүрэг, олон улсын туршлага
·
Байгууллага дах
инноваци, түүний үнэлгээний арга зүй
·
Кластер, түүний
менежментийн онцлог
·
Соёлын мөчлөг
·
Соёлын
статистикийн хүрээ, түүний үзэл баримтлал
·
Соёлын болон
бүтээлч үйлдвэрлэл түүний онцлог
|
Тайлбар: Явцын сорил болон батлах шалгалт өгөөгүй оюутнаас нөхөж
авахгүй.
Хичээлийн үнэлгээ: Нийт100 хүртэлх оноогоор дараах байдлаар дүгнэнэ.
Үзүүлэлт
|
Оноо
|
Үнэлгээний шалгуур үзүүлтүүд
|
||
Ирц
|
10
|
91 - 100% бол 10 оноо,
71 - 90% бол 8 оноо,
|
51 - 69% бол 6
оноо,
31 - 50% бол 4
оноо,
|
11 - 30% бол 2
оноо,
01 - 10% бол 1
оноо,
|
Бүтээлч байдал
|
10
|
Бүтээлч байдлыг үнэлэхдээ 1 удаагийн хичээл дээр 0.5
хүртэл оноог өгөх ба дараах шалгуур үзүүлэлтүүдийг харгалзана. Үүнд:
· Багшийн өгсөн үүрэг даалгаврын биелэлт, төлөвшсөн,
хариуцлагатай байдал,
· Хичээлийн оролцоо, бүтээлч хандлага,идэвхи,
санаачлагатай байдал,
·
Багуудын
илтгэлтэй холбоотой оновчтой асуулт тавьж, санал хэлж буй байдал,
·
Багаар ажиллах, манлайлал,
хамт олонд эерэгээр нөлөөлөх байдал,
·
Онолын мэдлэгийн
эзэмшилт, практикт ашиглаж буй чадвар, ахицын байдал,
·
Гадаад хэлээр мэргэжлийн
материал ашиглах чадвар, ахицын байдал
|
||
Явцийн сорил
|
20
|
VII,
XIIIдолоо хонгуудад нэгдсэн байдлаар шалгалтыг авна.
|
||
Бие даалт
|
30
|
Улиралын явцад 3 удаа бие
даалт хийх ба тогтоосон хугацаанд семинарын хичээл дээр явцыг танилцуулж,
багшид тайланг хураалгаж оноог цуглуулна.
|
||
Батлах шалгал
|
30
|
Бие даалт хамгаалуулах хэлбэрээр шалгалтыг авна.
|
Боловсруулсан
багш: Ж.Эрхэмтөгс
Н.Энхжаргал
No comments:
Post a Comment