*********************************************************************************
Батлав. СС, МТ-ийн эрхлэгч Ж.Эрхэмтөгс
“МАТЕМАТИК 1 (С.АМ101)” ХИЧЭЭЛИЙН
КАЛЕНЬДАРЧИЛСАН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ
2016 он 09 сар 10 өдөр 2016-2017 оны хичээлийн жил
Хичээл заах багш:
Магистр Л.Жавхлант -Ирээдүй, лекц, семинар
Хичээлийн багц цаг
3
Цахим шуудан:
Сургалтын хэлбэр:
Өдөр
Цахим хуудас:
Улирал:
Намар
Ажлын өрөө:
209
Зөвлөгөө өгөх гараг, цаг:
Пүрэв, 15:00-17:00
Ажиллах цаг:
Даваа–Баасан,10:00–17:00
Зөвлөгөө өгөх өрөө:
II байр, 217 тоот
Лекцийн төлөвлөгөө:
Д/х
Хичээлийн сэдэв
Цаг
Хугацаа, сар өдөр
Мен II
Мар II
Дахин судлах
I
Удиртгал хичээл
2
09.06
09.06
09.05
II
Комбинаторик
2
09.13
09.13
09.12
III
Хэмжигдэхүүн
2
09.20
09.20
09.19
IV
Төвийн үзүүлэлт
2
09.27
09.27
09.26
V
Эх олонлогийн параметр
2
10.04
10.04
10.03
VI
Хэлбэлзлийн үзүүлэлт
2
10.11
10.11
10.10
VII
Энгийн магадлал
2
10.18
10.18
10.17
VIII
Тоон мэдээллийн тархалт ба хэлбэр
2
10.25
10.25
10.24
IX
Хамаарал
2
11.01
11.01
10.31
X
Түүвэр
2
11.08
11.08
11.07
XI
Дүрслэл
2
11.15
11.15
11.14
XII
Матриц түүн дээр хийгдэх үйлдлүүд
2
11.22
11.22
11.21
XIII
Тодорхойлогч түүнийг бодох
2
11.29
11.29
11.28
XIV
2-7 дах долоо хоногт үзсэн хичээлээ нэгтгэн дүгнэх
2
12.06
12.06
12.05
XV
8-13дах долоо хоногт үзсэн хичээлээ нэгтгэн дүгнэх
2
12.13
12.13
12.12
XVI
Дүгнэлт хичээл
2
12.20
12.20
12.19
Нийт цаг
64
32
32
Семинарын төлөвлөгөө:
Хичээл заах багш:
|
Магистр Л.Жавхлант -Ирээдүй, лекц, семинар
|
Хичээлийн багц цаг
|
3
|
Цахим шуудан:
|
Сургалтын хэлбэр:
|
Өдөр
| |
Цахим хуудас:
|
Улирал:
|
Намар
| |
Ажлын өрөө:
|
209
|
Зөвлөгөө өгөх гараг, цаг:
|
Пүрэв, 15:00-17:00
|
Ажиллах цаг:
|
Даваа–Баасан,10:00–17:00
|
Зөвлөгөө өгөх өрөө:
|
II байр, 217 тоот
|
Д/х
|
Хичээлийн сэдэв
|
Цаг
|
Хугацаа, сар өдөр
| ||
Мен II
|
Мар II
|
Дахин судлах
| |||
I
|
Удиртгал хичээл
|
2
|
09.06
|
09.06
|
09.05
|
II
|
Комбинаторик
|
2
|
09.13
|
09.13
|
09.12
|
III
|
Хэмжигдэхүүн
|
2
|
09.20
|
09.20
|
09.19
|
IV
|
Төвийн үзүүлэлт
|
2
|
09.27
|
09.27
|
09.26
|
V
|
Эх олонлогийн параметр
|
2
|
10.04
|
10.04
|
10.03
|
VI
|
Хэлбэлзлийн үзүүлэлт
|
2
|
10.11
|
10.11
|
10.10
|
VII
|
Энгийн магадлал
|
2
|
10.18
|
10.18
|
10.17
|
VIII
|
Тоон мэдээллийн тархалт ба хэлбэр
|
2
|
10.25
|
10.25
|
10.24
|
IX
|
Хамаарал
|
2
|
11.01
|
11.01
|
10.31
|
X
|
Түүвэр
|
2
|
11.08
|
11.08
|
11.07
|
XI
|
Дүрслэл
|
2
|
11.15
|
11.15
|
11.14
|
XII
|
Матриц түүн дээр хийгдэх үйлдлүүд
|
2
|
11.22
|
11.22
|
11.21
|
XIII
|
Тодорхойлогч түүнийг бодох
|
2
|
11.29
|
11.29
|
11.28
|
XIV
|
2-7 дах долоо хоногт үзсэн хичээлээ нэгтгэн дүгнэх
|
2
|
12.06
|
12.06
|
12.05
|
XV
|
8-13дах долоо хоногт үзсэн хичээлээ нэгтгэн дүгнэх
|
2
|
12.13
|
12.13
|
12.12
|
XVI
|
Дүгнэлт хичээл
|
2
|
12.20
|
12.20
|
12.19
|
Нийт цаг
|
64
|
32
|
32
|
Д/х
|
Хичээлийн сэдэв
|
Цаг
|
Хугацаа, сар өдөр
| ||
Мен I
|
Мар I
|
Дахин судлах
| |||
I
|
Удиртгал хичээл
|
2
|
09.06
|
09.06
|
09.05
|
II
|
Комбинаторик
|
2
|
09.13
|
09.13
|
09.12
|
III
|
Хэмжигдэхүүн
|
2
|
09.20
|
09.20
|
09.19
|
IV
|
Төвийн үзүүлэлт
|
2
|
09.27
|
09.27
|
09.26
|
V
|
Эх олонлогийн параметр
|
2
|
10.04
|
10.04
|
10.03
|
VI
|
Хэлбэлзлийн үзүүлэлт
|
2
|
10.11
|
10.11
|
10.10
|
VII
|
Энгийн магадлал
|
2
|
10.18
|
10.18
|
10.17
|
VIII
|
Тоон мэдээллийн тархалт ба хэлбэр
|
2
|
10.25
|
10.25
|
10.24
|
IX
|
Хамаарал
|
2
|
11.01
|
11.01
|
10.31
|
X
|
Түүвэр
|
2
|
11.08
|
11.08
|
11.07
|
XI
|
Дүрслэл
|
2
|
11.15
|
11.15
|
11.14
|
XII
|
Матриц түүн дээр хийгдэх үйлдлүүд
|
2
|
11.22
|
11.22
|
11.21
|
XIII
|
Тодорхойлогч түүнийг бодох
|
2
|
11.29
|
11.29
|
11.28
|
XIV
|
2-7 дах долоо хоногт үзсэн хичээлээ нэгтгэн дүгнэх
|
2
|
12.06
|
12.06
|
12.05
|
XV
|
8-13дах долоо хоногт үзсэн хичээлээ нэгтгэн дүгнэх
|
2
|
12.13
|
12.13
|
12.12
|
XVI
|
Дүгнэлт хичээл
|
2
|
12.20
|
12.20
|
12.19
|
Нийт цаг
|
64
|
32
|
32
|
Бие даалтын төлөвлөгөө:
Д/х
|
Сэдэв, агуулга
|
Арга зүй, шалгуур үзүүлэлт
|
Оноо
| ||
Явц
|
Тайлан
| ||||
I
|
Б1
|
Кобинаторик
|
Хэсэглэл, сэлгэмэл, гүйлгэмэлийг бодлого бодоход ашиглах
|
-
|
3
|
II
|
Хэмжигдэхүүн
|
Пропорц тооцох, промил тооцох, хувийг хүснэгтээр илэрхийлэх, дараалсан хэмжигдэхүүн олох
|
-
|
3
| |
III
|
Төвийн үзүүлэлт
|
Тархалтын цувааны 2догч, 3 дагч хэмжигдэхүүнийг олох
|
-
|
3
| |
IV
|
Эх олонлогийн параметр
|
Магадлалын онолын хүрээнд юуны өмнө санамсаргүй үзэгдэл гарах боломжит түвшинийг судлах
|
-
|
3
| |
V
|
Хэлбэлзлийн үзүүлэлт энгийн магадлал
|
Давталттай өгөгдсөн энгийн тархалтын цувааны дундаж олох, давталттай өгөгдсөн дискрет тархалтын цувааны дундаж хэрхэн олох
|
-
|
3
| |
VI
|
Б2
|
Хамаарал
|
Хамаарлыг тэгшитгэлээр илэрхийлэх
|
-
|
3
|
VII
|
Түүвэр
|
Түүврийн стандарт алдаа түүнийг тодорхойлох аргачлал, түүвэр тархалтын үндсэн үзүүлэлтүүдийн үнэлгээ хийх, түүвэр тоонд шаардлагатай нэгжийн тоог тодорхойлох
|
-
|
4
| |
VIII
|
Матриц түүн дээр хийгдэх үйлдлүүд
|
Матрицыг тоогоор үржүүлэх, матрицыг матрицаар үржүүлэх, матрицыг хасах нэмэх үйлдлүүдийг ашиглан жишээ бодлого бодох
|
-
|
4
| |
IX
|
Тодорхойлогч түүнийг бодох
|
3 хүртэлх эрэмбийн тодорхойлогч бодох
|
-
|
4
| |
Нийт оноо
|
30 оноо ба үүнээс:
|
30
|
Тайлбар: Хугацаа хоцорсон материалыг хүлээж авахгүй.
Явцын сорилын төлөвлөгөө:
Сорил
|
Агуулга
| |
I
|
· Удиртгал хичээл
· Комбинаторик
· Хэмжигдэхүүн
· Төвийн үзүүлэлт
· Эх олонлог ийн параметр
· Хэлбэлзлийн үзүүлэлт
· Энгийн магадлал
| |
II
|
· Тоон мэдээллийн тархалт ба хэлбэр
· Хамаарал
· Түүвэр
· Дүрслэл
· Матриц түүн дээр хийгдэх үйлдлүүд
· Тодорхойлогч түүнийг бодох
|
Тайлбар: Явцын сорил болон батлах шалгалт өгөөгүй оюутнаас нөхөж авахгүй.
Хичээлийн үнэлгээ: Нийт 100 хүртэлх оноогоор дараах байдлаар дүгнэнэ.
Үзүүлэлт
|
Оноо
|
Үнэлгээний шалгуур үзүүлтүүд
| |||
Ирц
|
10
|
91 - 100% бол 10 оноо,
71 - 90% бол 8 оноо,
|
51 - 69% бол 6 оноо,
31 - 50% бол 4 оноо,
|
11 - 30% бол 2 оноо,
01 - 10% бол 1 оноо,
| |
Бүтээлч байдал
|
10
|
Бүтээлч байдлыг үнэлэхдээ 1 удаагийн хичээл дээр 0.5 хүртэл оноог өгөх ба дараах шалгуур үзүүлэлтүүдийг харгалзана. Үүнд:
· Багшийн өгсөн үүрэг даалгаврын биелэлт, төлөвшсөн, хариуцлагатай байдал,
· Хичээлийн оролцоо, бүтээлч хандлага,идэвхи, санаачлагатай байдал,
· Багуудын илтгэлтэй холбоотой оновчтой асуулт тавьж, санал хэлж буй байдал,
· Багаар ажиллах, манлайлал, хамт олонд эерэгээр нөлөөлөх байдал,
· Онолын мэдлэгийн эзэмшилт, практикт ашиглаж буй чадвар, ахицын байдал,
· Гадаад хэлээр мэргэжлийн материал ашиглах чадвар, ахицын байдал,
Хичээл дээр утсаар оролдох (ярих, тоглох, гм), бохь зажилах, өөр хичээл болон хичээлд хамааралгүй зүйл хийх,бусдын суралцахад саад болохуйц үйлдэл, эс үйлдэхүй зэрэг ёс зүйгүй үйлдэл бүрд -0.5 оноог өгнө.
| |||
Явцийн сорил
|
20
|
VII, XIIIдолоо хонгуудад нэгдсэн байдлаар шалгалтыг авна.
| |||
Бие даалт
|
30
|
Улиралын явцад 3 удаа бие даалт хийх ба тогтоосон хугацаанд семинарын хичээл дээр явцыг танилцуулж, багшид тайланг хураалгаж оноог цуглуулна.
| |||
Батлах шалгал
|
30
|
Нэгдсэн тест/бие даалт хамгаалуулах хэлбэрээр шалгалтыг авна.
| |||
Боловсруулсан багш: Л.Жавхлант-Ирээдүй
Бие даалт 2
*********************************************************************************
Үндсэн сурах бичиг, гарын авлага:
|
1.
Ёндон Н., Намжилдорж С.,
Шагдар Д. Дээд математикийн бодлогын хураамж, УБ.,1998.
2.
Лхамсүрэн Ц., Намжилдорж
С. Дээд математикийн язгуур үндэс, УБ., 2000.
3.
Тунгалаг Л. Дээд математик
1. УБ., 2012.
|
Нэмэлт унших материалууд:
|
1.
Богомолов Н.В.
Практические занятия по математике М. 1983.
2.
Будням С. Эдийн засгийн
дээд матетатик, УБ., 2000.
3.
Гэндэнжамц X., Санжмятав
Ү., Шагдар Л. Дээд математик УБ., 1986.
4.
Пискунов Н.С. Дифференциальнов
и интегральное исчисления для втузов 1960
|
*********************************************************************************
Бие даалт 1
*********************************************************************************
No comments:
Post a Comment