Батлав. СС, Сургалтын албаны дарга Д.Энхбаяр
Хянасан . СС, СҮТ-ийн эрхлэгч Ж.Эрхэмтөгс /док. Ph/
“МУЗЕЙН МАРКЕТИНГ (С.АМ346)” ХИЧЭЭЛИЙН
КАЛЕНЬДАРЧИЛСАНТӨЛӨВЛӨГӨӨ
2016.09.01
2016-2017
оны хичээлийн жил
Хичээл заах багш:
|
Ахлах
багш Л.Тунгалаг
лекц,
семинар
|
Хичээлийн багц цаг
|
3
|
Цахим шуудан:
|
Tungalag_98@yahoo.com
|
Сургалтын хэлбэр:
|
Өдөр
|
Цахим хуудас:
|
|
Улирал:
|
Намар
|
Ажлын өрөө:
|
209
|
Зөвлөгөө өгөх гараг, цаг:
|
15:00-17:00
|
Ажиллах цаг:
|
Даваа–Баасан,9:00–18:00
|
Зөвлөгөө өгөх өрөө:
|
СС, 209 тоот
|
Лекцийн
хичээлийн төлөвлөгөө:
Д/х
|
Хичээлийн сэдэв
|
Цаг
|
Хугацаа, сар өдөр
|
|
ТМ-3
|
ТМ-4
|
|||
I
|
Маркетингийн үндэс
|
2
|
09.08
|
09.08
|
II
|
Маркетингийн үндэс
|
2
|
09.15
|
09.15
|
III
|
Музейн брэнд /үзмэр үйлчилгээ, бүтээгдэхүүн/
|
2
|
09.22
|
09.22
|
IV
|
Музейн брэнд /үзмэр үйлчилгээ, бүтээгдэхүүн/
|
2
|
09.24
|
09.24
|
V
|
Музейн харилцаа /тайлбар, мэдээлэл, судлал/
|
2
|
09.29
|
09.29
|
VI
|
Музейн харилцаа /тайлбар, мэдээлэл, судлал/
|
2
|
10.06
|
10.06
|
VII
|
Үзэгчийн эрэлт хэрэгцээ судлал
|
2
|
10.13
|
10.13
|
VIII
|
Үзэгчийн эрэлт хэрэгцээ судлал
|
2
|
10.19
|
10.19
|
IX
|
Мэдлэгийн маркетинг, /үзмэр, цуглуулга судлал/
|
2
|
10.26
|
10.26
|
X
|
Мэдлэгийн маркетинг, /үзмэр, цуглуулга судлал/
|
2
|
11.02
|
11.02
|
XI
|
Музейн бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, байршил, өрсөлдөөн
|
2
|
11.09
|
11.09
|
XII
|
Музейн бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, байршил, өрсөлдөөн
|
2
|
11.16
|
11.16
|
XIII
|
Үзэсгэлэнгийн маркетинг харилцаа
|
2
|
11.23
|
11.23
|
XIV
|
Үзэсгэлэнгийн маркетинг харилцаа
|
2
|
11.30
|
11.30
|
XV
|
21-р зууны музейн маркетингийн чиг хандлага
|
2
|
12.07
|
12.07
|
XVI
|
21-р зууны музейн маркетингийн чиг хандлага
|
2
|
12.14
|
12.14
|
|
Нийт цаг
|
32
|
32
|
Семинарын хичээлийн төлөвлөгөө:
Д/х
|
Хичээлийн сэдэв
|
Цаг
|
Хугацаа, сар өдөр
|
|
ТМ-3
|
ТМ-4
|
|||
I
|
Маркетингийн үндэс
|
2
|
09.08
|
09.08
|
II
|
Маркетингийн үндэс
|
2
|
09.15
|
09.15
|
III
|
Музейн брэнд /үзмэр үйлчилгээ, бүтээгдэхүүн/
|
2
|
09.22
|
09.22
|
IV
|
Музейн брэнд /үзмэр үйлчилгээ, бүтээгдэхүүн/
|
2
|
09.24
|
09.24
|
V
|
Музейн харилцаа /тайлбар, мэдээлэл, судлал/
|
2
|
09.29
|
09.29
|
VI
|
Музейн харилцаа /тайлбар, мэдээлэл, судлал/
|
2
|
10.06
|
10.06
|
VII
|
Үзэгчийн эрэлт хэрэгцээ судлал
|
2
|
10.13
|
10.13
|
VIII
|
Үзэгчийн эрэлт хэрэгцээ судлал
|
2
|
10.19
|
10.19
|
IX
|
Мэдлэгийн маркетинг, /үзмэр, цуглуулга судлал/
|
2
|
10.26
|
10.26
|
X
|
Мэдлэгийн маркетинг, /үзмэр, цуглуулга судлал/
|
2
|
11.02
|
11.02
|
XI
|
Музейн бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, байршил, өрсөлдөөн
|
2
|
11.09
|
11.09
|
XII
|
Музейн бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, байршил, өрсөлдөөн
|
2
|
11.16
|
11.16
|
XIII
|
Үзэсгэлэнгийн маркетинг харилцаа
|
2
|
11.23
|
11.23
|
XIV
|
Үзэсгэлэнгийн маркетинг харилцаа
|
2
|
11.30
|
11.30
|
XV
|
21-р зууны музейн маркетингийн чиг хандлага
|
2
|
12.07
|
12.07
|
XVI
|
21-р зууны музейн маркетингийн чиг хандлага
|
2
|
12.14
|
12.14
|
|
Нийт цаг
|
32
|
32
|
Бие
даалтын төлөвлөгөө:
Д/x
|
Сэдэв,
агуулга,
|
Аргазүй, шалгуур үзүүлэлт
|
Оноо
|
Хугацаа, сар өдөр
|
||||
Явц
|
Тайлан
|
|
|
|
||||
IV
|
Б1
|
Музейн үзмэр үйлчилгээ, бүтээгдэхүүний онцлог
|
Семинарын хичээл дээр илтгэл хэлэлцүүлнэ.
|
5
|
|
|
|
|
V
|
|
Музейн харилцааны хэлбэрүүд
|
Семинарын хичээл дээр
илтгэл хэлэлцүүлнэ.
|
|
5
|
09.15
|
|
|
X
|
Б2
|
Мэдлэгийн маркетингийн тухай ойлголт ба үзмэр,
цуглуулга судлал
|
Семинарын хичээл дээр илтгэл хэлэлцүүлнэ.
|
5
|
|
|
|
|
XI
|
|
Музейн бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, байршил, өрсөлдөөн
|
Семинарын хичээл дээр илтгэл хэлэлцүүлнэ.
|
|
5
|
10.06
|
|
|
XIV
|
Б3
|
Үзэсгэлэнгийн маркетинг харилцаа
|
Семинарын хичээл дээр илтгэл хэлэлцүүлнэ.
|
5
|
|
|
|
|
XV
|
|
XXI зууны музейн маркетингийн чиг хандлага
|
Чиг хандлагагыг тайлбарлах ба
асуултанд хариулна.
|
|
5
|
10.19
|
|
|
|
Нийт оноо
|
30 оноо ба үүнээс:
|
15
|
15
|
|
|
|
Тайлбар: Хугацаа хоцорсон материалыг хүлээж авахгүй.
Явцын
сорилын төлөвлөгөө:
Сорил
|
Агуулга
|
|
I
|
·
Хичээлийн I-IY долоо хоногийн лекц ба семинарын сэдвийг хамарсан тест
хэлбэрээр V долоо хоногт авна.
|
|
II
|
·
Хичээлийн V-YII долоо хоногийн лекц ба семинарын сэдвийг хамарсан тест
хэлбэрээр YIII долоо хоногт авна.
|
Тайлбар: Явцын сорил болон батлах шалгалт өгөөгүй оюутнаас нөхөж
авахгүй.
Хичээлийн
үнэлгээ: Нийт100 хүртэлх
оноогоор дараах байдлаар дүгнэнэ.
Үзүүлэлт
|
Оноо
|
Үнэлгээний шалгуур үзүүлтүүд
|
||
Ирц
|
10
|
91 - 100% бол 10 оноо,
71 - 90% бол 8 оноо,
|
51 - 69% бол 6
оноо,
31 - 50% бол 4
оноо,
|
11 - 30% бол 2
оноо,
01 - 10% бол 1
оноо,
|
Бүтээлч байдал
|
10
|
Бүтээлч байдлыг үнэлэхдээ 1 удаагийн хичээл дээр 0.5
хүртэл оноог өгөх ба дараах шалгуур үзүүлэлтүүдийг харгалзана. Үүнд:
· Багшийн өгсөн үүрэг даалгаврын биелэлт, төлөвшсөн,
хариуцлагатай байдал,
· Хичээлийн оролцоо, бүтээлч хандлага,идэвхи,
санаачлагатай байдал,
·
Багуудын
илтгэлтэй холбоотой оновчтой асуулт тавьж, санал хэлж буй байдал,
·
Багаар ажиллах, манлайлал,
хамт олонд эерэгээр нөлөөлөх байдал,
·
Онолын мэдлэгийн
эзэмшилт, практикт ашиглаж буй чадвар, ахицын байдал,
·
Гадаад хэлээр мэргэжлийн
материал ашиглах чадвар, ахицын байдал,
Хичээл дээр утсаар оролдох (ярих, тоглох, гм), бохь зажилах, өөр хичээл болон хичээлд хамааралгүй зүйл хийх,бусдын
суралцахад саад болохуйц үйлдэл зэрэг ёс зүйгүй үйлдэл бүрд -0.5 оноог өгнө.
|
||
Явцын сорил
|
20
|
V,
YIIIдолоо хоногуудад нэгдсэн байдлаар шалгалтыг авна.
|
||
Бие даалт
|
30
|
Улиралын явцад 3 удаа бие
даалт хийх ба тогтоосон хугацаанд семинарын хичээл дээр явцыг танилцуулж,
багшид тайланг хураалгаж оноог цуглуулна.
|
||
Батлах шалгал
|
30
|
Нэгдсэн тест/бие даалт хамгаалуулах хэлбэрээр шалгалтыг авна.
|
Боловсруулсан багш: Л. Тунгалаг
No comments:
Post a Comment