Батлав. СС, CҮТ-ийн
эрхлэгч Ж.Эрхэмтөгс
“БАЙГУУЛЛАГЫН ЗАН
ТӨЛӨВ (С.АМ321)” ХИЧЭЭЛИЙН
КАЛЕНЬДАРЧИЛСАН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ
2016. 09.15
2016-2017 оны хичээлийн
жил
Хичээл заах багш:
|
Магистр Н.Энхжаргал
|
Хичээлийн багц
цаг
|
3
|
Цахим шуудан:
|
enkhjargal.hrm@gmail.com
|
Сургалтын хэлбэр:
|
Өдөр
|
Цахим хуудас:
|
Улирал:
|
Намар
|
|
Ажлын өрөө:
|
209
|
Зөвлөгөө өгөх гараг, цаг:
|
Баасан, 15:00-17:00
|
Ажиллах цаг:
|
Даваа–Баасан, 9:00–18:00
|
Зөвлөгөө өгөх өрөө:
|
СИС, 205 тоот
|
Лекцийн
төлөвлөгөө:
Д/х
|
Хичээлийн сэдэв
|
Цаг
|
Хугацаа,
сар өдөр
|
Мен III
, Мар III
|
|||
I
|
Удиртгал хичээл
|
2
|
09.06
|
II
|
Сэтгэл судлалын үндсийн ойлголт
|
2
|
09.13
|
III
|
Бие хүний зан төлвийн үндэс
|
2
|
09.20
|
IV
|
Хүртэхүй ба хувь хүний шийдвэр гаргалт
|
2
|
09.27
|
V
|
Үнэт зүйл, хандлага ба ажлын ханамж
|
2
|
10.04
|
VI
|
Сэдэл ба сэдэлжүүлэлт
|
2
|
10.11
|
VII
|
Явцын сорил 1 Бүлгийн зан төлөв
|
2
|
10.18
|
VIII
|
Манлайлал ба эрх мэдэл
|
2
|
10.25
|
IX
|
Зөрчилдөөн ба хэлцэл
|
2
|
11.01
|
X
|
Ажлын стресс
|
2
|
11.08
|
XI
|
Байгууллагын бүтцийн загвар
|
2
|
11.15
|
XII
|
Байгууллагын соёл, түүний нөөлөлөх хүчин зүйл
|
2
|
11.22
|
XIII
|
Явцын сорил 2 Байгууллагын өөрчлөлт
|
2
|
11.29
|
XIV
|
Байгууллагын хөгжил
|
2
|
12.06
|
XV
|
Бататгах хичээл
|
2
|
12.13
|
XVI
|
Дүгнэл хичээл
|
2
|
12.20
|
|
Нийт цаг
|
32
|
|
Семинарын
төлөвлөгөө:
Д/х
|
Хичээлийн сэдэв
|
Цаг
|
Хугацаа,
сар өдөр
|
|
Мен
III
|
Мар III
|
|||
I
|
Удиртгал хичээл
|
2
|
09.05
|
09.05
|
II
|
Сэтгэл судлалын үндсэн ойлголт
|
2
|
09.12
|
09.12
|
III
|
Бие хүний зан төлвийн үндэс
|
2
|
09.19
|
09.19
|
IV
|
Хүртэхүй ба бие хүний шийдвэр гаргалт
|
2
|
09.26
|
09.26
|
V
|
Үнэт зүйл, хандлага ба ажлын ханамж
|
2
|
10.03
|
10.03
|
VI
|
Сэдэл ба сэдэлжүүлэлт
|
2
|
10.10
|
10.10
|
VII
|
Бүлгийн зан төлөв лекц
|
2
|
10.17
|
10.17
|
VIII
|
Манлайлал ба эрх мэдэл
|
2
|
10.24
|
10.24
|
IX
|
Зөрчилдөөн ба хэлцэл
|
2
|
10.31
|
10.31
|
X
|
Ажлын стресс
|
2
|
11.07
|
11.07
|
XI
|
Байгууллагын бүтцийн загвар
|
2
|
11.14
|
11.14
|
XII
|
Байгууллагын соёл
|
2
|
11.21
|
11.21
|
XIII
|
Байгууллагын өөрчлөлт лекц
|
2
|
11.28
|
11.28
|
XIV
|
Байгууллагын хөгжил
|
2
|
12.05
|
12.05
|
XV
|
Бататгах хичээл
|
2
|
12.12
|
12.12
|
XVI
|
Дүгнэлт хичээл
|
2
|
12.19
|
12.19
|
|
Нийт цаг
|
64
|
|
|
Бие
даалтын төлөвлөгөө:
Д/x
|
Сэдэв,
агуулга,
|
Аргазүй, шалгуур үзүүлэлт
|
Оноо
|
Хугацаа
|
||
Явц
|
Тайлан
|
III Курс
|
||||
III-X
|
Б1
|
Д. Карнеги, Нөхдөө өөртөө татаж хүмүүст нөлөөлөх ёсон (I)
Д. Карнеги, Олны өмнө үг хэлэхдээ яаж өөртөө итгэлтэй
байж хүмүүст нөлөөлөх вэ (II)
Д. Карнеги, Яаж санаа зовохгүйгээр тайван амьдарч эхлэх
вэ? (III)
Сургамжит өгүүллэгүүд (I, II)
|
·
Дээрх
3 номыг уншиж бүлэг тус бүрт дүгнэлт бичнэ.
·
Номын
агуулгыг бүрэн судалсан байх
·
Практик
ач холбогдлыг ойлгосон байх
·
Өөр
хэрэгжүүлэх боломжтой хувилбарыг дэвшүүлэх
·
Илтгэл
хэлэлцүүлэнэ.
·
Илтгэх
ур чадвар
|
7
|
3
|
|
V-X
X-XII
|
Б2
|
Хувь хүний зан төлвийн зарим үзүүлэлтүүдэд судалгаа
хийж харилцааны арга барилаа тодорхойлох.
·
Темперамент
·
Зан төлөв
·
Үнэт зүйл
·
Хандлага
·
Монгол хүний
сэтгэл зүйн онцлог
|
·
Оюутан
тус бүр
·
Дээрх
4 сэдвийн дагуу судлах
·
Бичвэрийн
стандарт
·
Илтгэх
ур чадвар
·
Илтгэл
хэлэлцүүлэнэ.
|
7
|
3
|
|
VII-XII
XII-XIV
|
Б3
|
Байгууллага сонгон авч доорх сэдвийн үйл ажиллагааг
судалж, судлагаа хийн сайжруулах арга зам боловсруулах
·
Ажил таслалт
·
Сэтгэл ханамж
·
Бүтээмж
·
Шилжилт хөдөлгөөн
·
Идэвхжүүлэлт
·
Стресс
·
Зөрчил,
зөрчилдөөн
·
Манлайлал
·
Биеийн хэл
·
Байгууллагын соёл
|
·
2-3
оюутан баг болно
·
Байгууллага
20 дээш ажиллагчидтай байх
·
Байгууллагын
танилцууллага
·
Сэдэвтэй
холбоотой байгууллагын бодлого
·
Сэдэвтэй
холбоотой судалгаа, сайжруулах арга зам, хөтөлбөр
·
Сонгон
авсан сэдэв нь зан төлөвт хэрхэн нөлөөлж байгааг тодорхойлох
·
Сонгосон
сэдвийн шалтгааныг тодорхойлох
·
Удирдах
арга барил, санал зөвлөмж бичих
·
Бичвэрийн
стандарт
·
Илтгэл
хэлэлцүүлэнэ
·
Илтгэх
ур чадвар
|
7
|
3
|
|
|
|
Нийт
|
|
21
|
9
|
30
|
Нэмэлт оноо авахыг хүсвэл:
1.
Гадаад улсад
тэтгэлэгээр сургалтанд элсэх үеийн эссэ
2.
Миний ирээдүй эссэ
3.
Гэр бүл төлөвлөлт
эссэ
4. Цагийн менежмент эссэ
5. Мэргэжлээрээ
ажиллах сонирхол эссэ
(300-500 үгтэй)
Явцын
сорилын төлөвлөгөө:
Сорил
|
Агуулга
|
|
I
|
Хичээлийн I-VI долоо хоногийн лекц ба семинарын сэдвийг хамарсан тест хэлбэрээр VII долоо хоногт авна. Үүнд:
·
Сэтгэл судлалын
үндсийн ойлголт
·
Бие хүний зан
төлвийн үндэс
·
Сэдэл ба
сэдэлжүүлэлт
·
Үнэт зүйл,
хандлага ба ажлын ханамж
·
Хүртэхүй ба хувь
хүний шийдвэр гаргалт
|
|
II
|
Хичээлийн VII-XII долоо хоногийн лекц ба семинарын сэдвийг хамарсан тест хэлбэрээр XIII долоо хоногт авна. Үүнд:
·
Бүлгийн зан төлөв
·
Манлайлал ба эрх
мэдэл
·
Зөрчилдөөн ба
хэлцэл
·
Ажлын стресс
·
Байгууллагын
бүтцийн загвар
·
Байгууллагын
соёл, түүний нөөлөлөх хүчин зүйл
|
Тайлбар: Явцын сорил болон батлах шалгалт өгөөгүй оюутнаас нөхөж
авахгүй.
Хичээлийн
үнэлгээ: Нийт 100 хүртэлх
оноогоор дараах байдлаар дүгнэнэ.
Үзүүлэлт
|
Оноо
|
Үнэлгээний шалгуур үзүүлтүүд
|
||
Ирц
|
10
|
91 - 100% бол 10 оноо,
71 - 90% бол 8 оноо,
|
51 - 69% бол 6
оноо,
31 - 50% бол 4
оноо,
|
11 - 30% бол 2
оноо,
01 - 10% бол 1
оноо,
|
Бүтээлч байдал
|
10
|
Бүтээлч байдлыг үнэлэхдээ 1 удаагийн хичээл дээр 0.5
хүртэл оноог өгөх ба дараах шалгуур үзүүлэлтүүдийг харгалзана. Үүнд:
· Багшийн өгсөн үүрэг даалгаврын биелэлт, төлөвшсөн,
хариуцлагатай байдал,
· Хичээлийн оролцоо, бүтээлч хандлага,идэвхи,
санаачлагатай байдал,
·
Багуудын
илтгэлтэй холбоотой оновчтой асуулт тавьж, санал хэлж буй байдал,
·
Багаар ажиллах, манлайлал,
хамт олонд эерэгээр нөлөөлөх байдал,
·
Онолын мэдлэгийн
эзэмшилт, практикт ашиглаж буй чадвар, ахицын байдал,
Хичээл дээр утсаар оролдох (ярих, тоглох, гм), бохь зажилах, өөр хичээл болон хичээлд хамааралгүй зүйл хийх,бусдын
суралцахад саад болохуйц үйлдэл, эс үйлдэхүй зэрэг ёс зүйгүй үйлдэл бүрд -0.5
оноог өгнө.
|
||
Явцийн сорил
|
20
|
VII,
XIII долоо хонгуудад нэгдсэн байдлаар шалгалтыг авна.
|
||
Бие даалт
|
30
|
Улиралын явцад 3 удаа бие
даалт хийх ба тогтоосон хугацаанд семинарын хичээл дээр явцыг танилцуулж,
багшид тайланг хураалгаж оноог цуглуулна.
|
||
Батлах шалгал
|
30
|
Нэгдсэн тест хэлбэрээр шалгалтыг авна.
|
Боловсруулсан багш: Н.Энхжаргал
No comments:
Post a Comment