Батлав. СС, Сургалтын албаны дарга Д.Энхбаяр
Хянасан . СС, СҮТ-ийн эрхлэгч Ж.Эрхэмтөгс /док. Ph/
“АЯЛАЛ ЖУУЛЧЛАЛЫН
МАРКЕТИНГ (С.АМ349)” ХИЧЭЭЛИЙН
КАЛЕНЬДАРЧИЛСАНТӨЛӨВЛӨГӨӨ
2016.09.01
2016-2017 оны хичээлийн жил
Хичээл заах багш:
|
Ахлах багш Л.Тунгалаг
лекц, семинар
|
Хичээлийн багц
цаг
|
2
|
Цахим шуудан:
|
Tungalag_98@yahoo.com
|
Сургалтын хэлбэр:
|
Өдөр
|
Цахим хуудас:
|
|
Улирал:
|
Намар
|
Ажлын өрөө:
|
209
|
Зөвлөгөө өгөх гараг, цаг:
|
15:00-17:00
|
Ажиллах цаг:
|
Даваа–Баасан,9:00–18:00
|
Зөвлөгөө өгөх өрөө:
|
СС, 209 тоот
|
Лекцийн
төлөвлөгөө:
Д/х
|
Хичээлийн сэдэв
|
Цаг
|
Хугацаа,
сар өдөр
|
АЖ-4
|
|||
I
|
Удиртгал хичээл
|
2
|
09.06
|
II
|
Маркетинг түүний тухай ойлголт
|
2
|
09.13
|
III
|
Маркетингийн харилцааны тогтолцоо
|
2
|
09.20
|
IV
|
Аялал жуулчлалын маркетингийн онцлог
|
2
|
09.22
|
V
|
Аялал жуулчлалын үйлчилгээ түүний онцлог
|
2
|
09.27
|
VI
|
Аялал жуулчлалын салбар дахь хэрэглэгчийн
зан төлөв
|
2
|
10.05
|
VII
|
Аялал жуулчлалын бүтээгдэхүүн төлөвлөлт
|
2
|
10.12
|
VIII
|
Аялал жуулчлалын зар сурталчилгаа
|
2
|
10.19
|
IX
|
Аялал жуулчлалын танилцуулга бэлтгэх нь
|
2
|
10.26
|
X
|
Аялал жуулчлалын салбар дахь борлуулалтын
урамшуулал
|
2
|
11.02
|
XI
|
Аялал жуулчлалын салбар дахь хуваарилалтын
суваг
|
2
|
11.09
|
XII
|
Аялал жуулчлалын маркетингийн хяналт
|
2
|
11.16
|
XIII
|
Аялал жуулчлалын маркетингийн бодлого
|
2
|
11.23
|
XIV
|
Аялал жуулчлалын маркетингийн стратеги
|
2
|
11.30
|
XV
|
Бататгал хичээл
|
2
|
12.07
|
XVI
|
Дүгнэлт хичээл
|
2
|
12.14
|
|
Нийт цаг
|
32
|
|
Бие
даалтын төлөвлөгөө:
Д/x
|
Сэдэв,
агуулга,
|
Аргазүй, шалгуур үзүүлэлт
|
Оноо
|
Хугацаа, сар өдөр
|
||
Явц
|
Тайлан
|
|
||||
IV
|
Б1
|
Маркетингийн үндэс ба аялал жуулчлалын маркетингийн
онцлог
|
Хичээл дээр илтгэл хэлэлцүүлнэ.
|
5
|
|
|
V
|
|
Үйлчилгээний маркетинг ба аялал жуулчлалын үйлчилгээний
онцлог
|
Хичээл дээр
илтгэл
хэлэлцүүлнэ.
|
|
5
|
09.27
|
X
|
Б2
|
Аялал жуулчлалын салбар дахь борлуулалтын
урамшуулал
|
Хичээл дээр илтгэл хэлэлцүүлнэ.
|
5
|
|
|
XI
|
|
Аялал жуулчлалын салбар дахь хуваарилалтын
суваг
|
Хичээл дээр илтгэл
хэлэлцүүлнэ.
|
|
5
|
11.09
|
XIV
|
Б3
|
Аялал жуулчлалын маркетингийн стратеги
|
Хичээл дээр илтгэл хэлэлцүүлнэ.
|
5
|
|
|
XV
|
|
Аялал жуулчлалын маркетингийн стратеги төлөвлөгөө
|
Стратеги төлөвлөгөөг тайлбарлах ба
асуултанд хариулна.
|
|
5
|
12.07
|
|
Нийт оноо
|
30 оноо ба үүнээс:
|
15
|
15
|
|
Тайлбар: Хугацаа хоцорсон материалыг хүлээж авахгүй.
Явцын
сорилын төлөвлөгөө:
Сорил
|
Агуулга
|
|
I
|
·
Хичээлийн I-VI долоо хоногийн лекц ба семинарын сэдвийг хамарсан тест
хэлбэрээр VII долоо хоногт авна.
|
|
II
|
·
Хичээлийн VII-XII долоо хоногийн лекц ба семинарын сэдвийг хамарсан тест
хэлбэрээр XIII
долоо хоногт
авна.
|
Тайлбар: Явцын сорил болон батлах шалгалт өгөөгүй оюутнаас нөхөж
авахгүй.
Хичээлийн
үнэлгээ: Нийт100 хүртэлх
оноогоор дараах байдлаар дүгнэнэ.
Үзүүлэлт
|
Оноо
|
Үнэлгээний шалгуур үзүүлтүүд
|
||
Ирц
|
10
|
91 - 100% бол 10 оноо,
71 - 90% бол 8 оноо,
|
51 - 69% бол 6
оноо,
31 - 50% бол 4
оноо,
|
11 - 30% бол 2
оноо,
01 - 10% бол 1
оноо,
|
Бүтээлч байдал
|
10
|
Бүтээлч байдлыг үнэлэхдээ 1 удаагийн хичээл дээр 0.5
хүртэл оноог өгөх ба дараах шалгуур үзүүлэлтүүдийг харгалзана. Үүнд:
· Багшийн өгсөн үүрэг даалгаврын биелэлт, төлөвшсөн,
хариуцлагатай байдал,
· Хичээлийн оролцоо, бүтээлч хандлага,идэвхи,
санаачлагатай байдал,
·
Багуудын
илтгэлтэй холбоотой оновчтой асуулт тавьж, санал хэлж буй байдал,
·
Багаар ажиллах, манлайлал,
хамт олонд эерэгээр нөлөөлөх байдал,
·
Онолын мэдлэгийн
эзэмшилт, практикт ашиглаж буй чадвар, ахицын байдал,
·
Гадаад хэлээр мэргэжлийн
материал ашиглах чадвар, ахицын байдал,
Хичээл дээр утсаар оролдох (ярих, тоглох, гм), бохь зажилах, өөр хичээл болон хичээлд хамааралгүй зүйл хийх,бусдын
суралцахад саад болохуйц үйлдэл зэрэг ёс зүйгүй үйлдэл бүрд -0.5 оноог өгнө.
|
||
Явцын сорил
|
20
|
VII,
XIII долоо хоногуудад нэгдсэн байдлаар
шалгалтыг авна.
|
||
Бие даалт
|
30
|
Улиралын явцад 3 удаа бие
даалт хийх ба тогтоосон хугацаанд семинарын хичээл дээр явцыг танилцуулж оноог цуглуулна.
|
||
Батлах шалгал
|
30
|
Нэгдсэн тест/бие даалт хамгаалуулах хэлбэрээр шалгалтыг авна.
|
No comments:
Post a Comment