Батлав.
СҮТ-ийн эрхлэгч Ж.
Эрхэмтөгс док /Ph.D/
“ЗАР СУРТАЛЧИЛГААНЫ МЕНЕЖМЕНТ” /E.CD303/ ХИЧЭЭЛИЙН
КАЛЕНДАРЬЧИЛСАН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ
2016-2017
оны хичээлийн жил
Хичээлийн багц цаг:
2 Хичээл заах улирал: Намар
Хичээл
заах багш: Ш. Оюундэлгэрэх
Лекцийн төлөвлөгөө:
Д/х
|
Хичээлийн сэдэв
|
Цаг
|
Хугацаа, сар, өдөр
|
СААЗ-3
|
|||
I
|
Сурталчилгааны үүсэл хөгжил, өнөөгийн байдал
|
2
|
IX/7
|
III
|
Сурталчилгааны
үүрэг, ангилал
|
2
|
IX/14
|
V
|
Сурталчилгааны оновчтой текст бичих зарчим
|
2
|
X/21
|
VII
|
Сурталчилгааны дизайнд баримтлах зарчим
|
2
|
X/28
|
IX
|
Лого /тип/ гэж юу вэ? түүнд тавигдах шаардлага
|
2
|
X/5
|
XI
|
Маркетингийн болон сурталчилгааны төлөвлөгөө боловсруулах
нь
|
2
|
X/12
|
XIII
|
Олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслийн онцлог, давуу ба сул
талууд, сонин, сэтгүүл
|
2
|
X/19
|
XV
|
Олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслийн онцлог, давуу ба сул
талууд, телевиз, радио, FM, интернет
|
2
|
X/26
|
|
Нийт цаг
|
16
|
|
Семинарын
төлөвлөгөө:
Д/х
|
Хичээлийн сэдэв
|
Цаг
|
Хугацаа, сар, өдөр
|
СААЗ-3
|
|||
I, II
|
Сурталчилгааны судалгаа /алдартай олонд танигдсан
сурталчилгаа
Сурталчилгааны ид шид /эссэ/
|
4
|
IX/7, 14
|
III, IV
|
Сурталчилгааны материалын нэр, урианы нөлөө
Зар сурталчилгааны тухай хууль
|
4
|
IX/21, 28
|
V, VI
|
Сурталчилгааны текст бичих-дадлага
Сурталчилгааны
тест бичих-дадлага
|
4
|
X/5, X/12
|
VII, VIII
|
Сурталчилгааны хуудас хийх, дизайн гаргах
Сурталчилгааны хуудас хийх, дизайн гаргах
|
4
|
X/19, 26
|
IX, X
|
Логотипын үр нөлөө
Хэвлэмэл зар сурталчилгааны өнгө дизайн
|
4
|
XI/2
|
XI, XII
|
Сурталчилгааны төлөвлөгөө боловсруулах (СУБ-ыг сонгон авч багаар ажиллах)
|
4
|
XI/9
|
XIII, XIV
|
Сонины сурталчилгааны давтамж, үнэлгээ
Телевизийн сурталчилгааны чанар, давтамж, үнэлгээ
|
4
|
XI/16
|
XV, XVI
|
Сурталчилгааны хуудасны чанар, үзэмж
Радио, онлайн зар сурталчилгааны онцлог
|
4
|
XI/23
|
|
Нийт цаг
|
32
|
|
Бие даалтын ажил:
№
|
Даалгавар
|
Арга зүй, шалгуур үзүүлэлт
|
7 хоног
|
Явц
|
Үнэлгээ
|
|
|
Бие даалт1.
|
|||||
1.
|
Явцын хэлэлцүүлэг
|
Зар сурталчилгааны тухай хуулийн зүйл, заалтуудтай
танилцаж, илтгэл бэлтгэх
|
|
|
|
|
|
Үнэлгээ
|
|
|
5
|
||
2.
|
Бие даалт2.
|
|||||
Явцын хэлэлцүүлэг
|
Сурталчилгааны текст боловсруулах
|
VIII
|
|
|
||
|
|
Үнэлгээ
|
|
|
5
|
|
3.
|
Бие даалт3.
|
|||||
Явцын хэлэлцүүлэг
|
Сурталчилгааны дизайн
бүхий хуудас боловсруулах
|
IX
|
|
|
||
Тайлан хамгаалах
|
Сурталчилгааны хуудсыг тогтоосон хугацаанд хүлээн авна.
|
XI
|
|
5
|
||
4.
|
Бие даалт4. Бичвэрийн ажил гүйцэтгэх
|
|||||
Бие даалт хамгаалалт
|
ОНМХ-ийн харьцуулсан
судалгаа хийх
Оюутан 1 ОНМХ-ийг сонгон
авч судалгаа хийнэ. Тогтоосон хугацаанд тайлан хамгаална.
|
X
|
|
|
||
|
Үнэлгээ
|
|
|
5
|
||
|
|
Нийт оноо 20
|
|
|
20 оноо
|
Явцын сорилын төлөвлөгөө:
Сорил
|
Агуулга
|
|
I
|
· - Сурталчилгааны үүсэл хөгжил, өнөөгийн байдал
- -Сурталчилгааны үүрэг, ангилал
- -Сурталчилгааны оновчтой текст
бичих зарчим
- -Сурталчилгааны дизайнд баримтлах
зарчим
|
|
II
|
· - Лого /тип/ гэж юу вэ? түүнд тавигдах шаардлага
-
- Маркетингийн
болон сурталчилгааны төлөвлөгөө боловсруулах нь
-
- Олон нийтийн
мэдээллийн хэрэгслийн онцлог, давуу ба сул талууд, сонин, сэтгүүл
-
- Олон нийтийн мэдээллийн
хэрэгслийн онцлог, давуу ба сул талууд, телевиз, радио, FM, интернет
|
Тайлбар: Явцын сорил болон батлах шалгалт өгөөгүй
оюутнаас нөхөж авахгүй.
Хичээлийн үнэлгээ: Нийт 100 хүртэлх оноогоор дараах байдлаар дүгнэнэ.
Үзүүлэлт
|
Оноо
|
Үнэлгээний
шалгуур үзүүлтүүд
|
||
Ирц
|
10
|
91 - 100% бол 10 оноо,
71 -
90% бол 8 оноо,
|
51 -
69% бол 6 оноо,
31 -
50% бол 4 оноо,
|
11 -
30% бол 2 оноо,
01 -
10% бол 1 оноо,
|
Идэвхи, бүтээлч байдал
|
20
|
Бүтээлч
байдлыг үнэлэхдээ 1 удаагийн хичээл дээр 0.5
хүртэл оноог өгөх ба дараах шалгуур үзүүлэлтүүдийг харгалзана. Үүнд:
· Багшийн өгсөн үүрэг даалгаврын биелэлт, төлөвшсөн,
хариуцлагатай байдал,
· Хичээлийн оролцоо, бүтээлч хандлага, идэвхи, санаачлагатай
байдал,
· Багуудын илтгэлтэй холбоотой оновчтой асуулт тавьж, санал
хэлж буй байдал,
· Багаар ажиллах, манлайлал, хамт олонд эерэгээр нөлөөлөх
байдал,
· Онолын мэдлэгийн эзэмшилт, практикт ашиглаж буй чадвар,
ахицын байдал,
· Гадаад хэлээр мэргэжлийн материал ашиглах чадвар, ахицын
байдал,
Хичээл дээр утсаар
оролдох (ярих, тоглох, гм), бохь зажилах, өөр хичээл болон хичээлд
хамааралгүй зүйл хийх, бусдын суралцахад саад болохуйц үйлдэл, эс үйлдэхүй
зэрэг ёс зүйгүй үйлдэл бүрд -0.5 оноог өгнө.
|
||
Явцийн сорил
|
20
|
VII, XIII долоо хонгуудад нэгдсэн байдлаар шалгалтыг авна.
|
||
Бие
даалт
|
20
|
Улиралын явцад 4 удаа бие даалт хийх ба тогтоосон хугацаанд семинарын
хичээл дээр явцыг танилцуулж, багшид тайланг хураалгаж оноог цуглуулна.
|
||
Батлах шалгалт
|
30
|
Бие даалт хамгаалуулах хэлбэрээр
шалгалтыг авна.
|
Төлөвлөгөө
гаргасан: Ахлах багш Ш.
Оюундэлгэрэх
2016 оны 09 сарын 12
No comments:
Post a Comment