Батлав.
СҮТ-ийн эрхлэгч Ж.
Эрхэмтөгс док /Ph.D/
“ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ МАРКЕТИНГ” (E.CD304)
ХИЧЭЭЛИЙН
КАЛЕНДАРЬЧИЛСАН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ
2016-2017 оны хичээлийн жил
Хичээлийн багц цаг:
2 Хичээл заах улирал: Намар
Хичээл
заах багш: Ш. Оюундэлгэрэх
Лекцийн төлөвлөгөө:
Д/х
|
Хичээлийн сэдэв
|
Цаг
|
Хугацаа, сар, өдөр
|
СААЗ-4
|
|||
I
|
Маркетингийн хөгжлийн хандлага, Үйлчилгээний салбарын хөгжил, өнөөгийн байдал
Маркетингийн үндсэн ухагдахуун, тулгуур ойлголтууд
|
2
|
IX/7
|
II
|
Үйлчилгээ гэж юу вэ? Үйлчилгээнд маркетингийн гүйцэтгэх
үүрэг
Үйлчилгээний
дэвшилтэт хэлбэр
|
2
|
IX/14
|
III
|
Үйлчилгээний онцлог шинж чанарууд
Үйлчилгээний
маркетингийн иж бүрдэл 7 Р / бүтээгдэхүүн, үнэ, хуваарилалт, идэвхижүүлэлт,
хүн, бодит шинж, үйл явц/
|
2
|
X/21
|
IV
|
Үйлчилгээний ангилал,
үйлчилгээний хоногшилт ба ялгаварлал
Үйлчилгээний зах зээлийн сегментчлэл
|
2
|
X/28
|
V
|
Үйлчилгээг хүлээн авч буй хэрэглэгчдийн зан төлөв
Үйлчилгээний сэтгэл зүй
|
2
|
X/5
|
VI
|
Араншин, зан төлөвийн тухай ойлголт
Үйлчилгээний ёс зүйн тухай ойлголт
|
2
|
X/12
|
VII
|
Мэргэжлийн ёс зүй, авир төрх
Худалдан
авагчтай харилцах соёл
|
2
|
X/19
|
VIII
|
Үйлчилгээний маркетингийн төлөвлөлт
Хэрэглэгчдэд төвлөрсөн үйлчилгээ,
бенчмарк
|
2
|
X/26
|
Нийт цаг
|
16
|
Семинарын
төлөвлөгөө:
Д/х
|
Семинарын хичээлийн төлөвлөгөө
|
Цаг
|
Хугацаа, сар, өдөр
|
СААЗ-4
|
|||
I
|
Үйлчилгээний эдийн засгийн тойм
|
2
|
9/IХ
|
II
|
Харилцааны маркетинг, түүний зах зээл
|
2
|
16/IX
|
III
|
Эрхэм
зорилгыг боловсруулан мэдээлэх нь
|
2
|
23/IX
|
IV
|
Хоногшилтын үйл ажиллагааны мөн
чанар, ач холбогдол
|
2
|
30/IX
|
V
|
Үйлчилгээний ажилчдын онцлог
|
2
|
7/X
|
VI
|
Харилцааны маркетингийн хөтөлбөр
|
2
|
14/Х
|
VII
|
Явцын сорил-I
|
2
|
21/Х
|
VIII
|
Үйлчилгээг загварчлах болон удирдах
|
2
|
28/Х
|
IX
|
Брэнд хоногшуулалтыг урлах нь
|
2
|
28/X
|
X
|
Үйлчилгээний маркетингийн орчныг
шинжлэх
|
2
|
2/XI
|
XI
|
Үйлчилгээний бүтээгдэхүүний шийдвэрүүд
|
2
|
4/XI
|
XII
|
Хувьсан өөрчлөгдөж буй үнэ тогтоох
орчин
|
2
|
9/XI
|
XIII
|
Явцын сорил-II
|
2
|
11/XI
|
XIV
|
Үйлчилгээний идэвхижүүлэлт ба харилцаа уялдаа
|
2
|
16/XI
|
XV
|
Үйлчилгээний маркетингийг төгөлдөржүүлэх
|
2
|
18/XI
|
XVI
|
Бататгах шалгалт, дүгнэлт
|
2
|
23/XI
|
Нийт цаг
|
32
|
Бие даалтын ажил
№
|
Даалгавар
|
Арга зүй, шалгуур үзүүлэлт
|
7 хоног
|
Явц
|
Үнэлгээ
|
|
Бие даалт1. Гадаадын СЧЦҮБайгууллага судлах
|
||||
1
|
Явцын хэлэлцүүлэг, хамгаалалт
|
Орчуулгын
текстийг параграфаар нь орчуулах бөгөөд орчуулгыг тухайн англи текстийн дор
бичнэ:
· Тексийн үндсэн утгийг зөв илэрхийлэх
· Нэр томъёоны тайлбар хийх
|
VIII
|
|
|
|
Үнэлгээ
|
|
|
10
|
|
Бие даалт2. Дотоодын СЧЦҮБайгууллага судлах
|
|||||
2
|
Явцын хэлэлцүүлг, хамгаалалт
|
Үйлчилгээний байгууллагатай
танилцах:
· Байгууллагын
танилцуулга,
· Байгууллагын
эрхэм зорилгод шинжилгээ хийх,
Байгууллагын үйл
ажиллагаанд мөчлөгийн шинжилгээ хийх
Үйлчлүүлэгчдийн
сэтгэл ханамжийн
|
XI
|
|
|
Үнэлгээ
|
|
|
10
|
Явцын сорилын төлөвлөгөө:
Сорил
|
Агуулга
|
|
I
|
- Маркетингийн
хөгжлийн хандлага
-
Үйлчилгээ гэж юу вэ? Үйлчилгээнд маркетингийн гүйцэтгэх
үүрэг
- Үйлчилгээний онцлог шинж чанарууд
-
Үйлчилгээний
маркетингийн иж бүрдэл 7 Р
- Үйлчилгээний ангилал, үйлчилгээний хоногшилт ба ялгаварлал
-
Үйлчилгээний зах зээлийн сегментчлэл
|
|
II
|
- Үйлчилгээг
хүлээн авч буй хэрэглэгчдийн зан төлөв
-Үйлчилгээний ёс зүйн тухай ойлголт
- Худалдан авагчтай харилцах соёл
- Үйлчилгээний маркетингийн төлөвлөлт
|
Тайлбар: Явцын сорил болон батлах шалгалт өгөөгүй
оюутнаас нөхөж авахгүй.
Хичээлийн үнэлгээ: Нийт 100 хүртэлх оноогоор дараах байдлаар дүгнэнэ.
Үзүүлэлт
|
Оноо
|
Үнэлгээний
шалгуур үзүүлтүүд
|
||
Ирц
|
10
|
91 - 100% бол 10 оноо,
71 -
90% бол 8 оноо,
|
51 -
69% бол 6 оноо,
31 -
50% бол 4 оноо,
|
11 -
30% бол 2 оноо,
01 -
10% бол 1 оноо,
|
Идэвхи, бүтээлч байдал
|
20
|
Бүтээлч
байдлыг үнэлэхдээ 1 удаагийн хичээл дээр 0.5
хүртэл оноог өгөх ба дараах шалгуур үзүүлэлтүүдийг харгалзана. Үүнд:
· Багшийн өгсөн үүрэг даалгаврын биелэлт, төлөвшсөн, хариуцлагатай
байдал,
· Хичээлийн оролцоо, бүтээлч хандлага, идэвхи, санаачлагатай
байдал,
· Багуудын илтгэлтэй холбоотой оновчтой асуулт тавьж, санал
хэлж буй байдал,
· Багаар ажиллах, манлайлал, хамт олонд эерэгээр нөлөөлөх
байдал,
· Онолын мэдлэгийн эзэмшилт, практикт ашиглаж буй чадвар,
ахицын байдал,
· Гадаад хэлээр мэргэжлийн материал ашиглах чадвар, ахицын
байдал,
Хичээл дээр утсаар
оролдох (ярих, тоглох, гм), бохь зажилах, өөр хичээл болон хичээлд
хамааралгүй зүйл хийх, бусдын суралцахад саад болохуйц үйлдэл, эс үйлдэхүй
зэрэг ёс зүйгүй үйлдэл бүрд -0.5 оноог өгнө.
|
||
Явцийн сорил
|
20
|
VII, XIII долоо хонгуудад нэгдсэн байдлаар шалгалтыг авна.
|
||
Бие
даалт
|
20
|
Улиралын явцад 2
удаа бие даалт хийх ба тогтоосон хугацаанд семинарын хичээл дээр явцыг
танилцуулж, багшид тайланг хураалгаж оноог цуглуулна.
|
||
Батлах шалгалт
|
30
|
Бие даалт хамгаалуулах хэлбэрээр
шалгалтыг авна.
|
Төлөвлөгөө
гаргасан: Ахлах багш Ш.
Оюундэлгэрэх
2016 оны 09 сарын 12
No comments:
Post a Comment