Батлав.
СҮТ-ийн эрхлэгч Ж.
Эрхэмтөгс док /Ph.D/
“БИЗНЕСИЙН УДИРДЛАГА” /E.CD206/ ХИЧЭЭЛИЙН
КАЛЕНДАРЬЧИЛСАН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ
2016-2017
оны хичээлийн жил
Хичээлийн багц цаг:
2 Хичээл заах улирал: Намар
Хичээл
заах багш: Ш. Оюундэлгэрэх
Лекцийн төлөвлөгөө:
Д/х
|
Хичээлийн сэдэв
|
Цаг
|
Хугацаа, сар, өдөр
|
СААЗ-3
|
|||
II
|
Бизнесийн
үйл ажиллагаа, харилцаа, институцийн
хэлбэр
|
2
|
IX/7
|
III
|
Бизнесийн
хөгжил, ангилал, бизнесийн үйл
ажиллагааны элементүүд
|
2
|
IX/14
|
IV
|
Бизнесийн
үйл ажиллагаа эрхлэх эрх зүйн объект, субъект, өмч эзэмшигчийн эрх үүрэг
|
2
|
X/21
|
V
|
Инновацийн
үйл явц, түүний онцлог, Инновацийн
талаарх төрийн бодлого
|
2
|
X/28
|
VI
|
Үйлдвэрлэлийн мөн чанар онцлог, бараа бүтээгдэхүүний
хэрэглээний чанар ба үнэ бүрдэлт
|
2
|
X/5
|
VII
|
Арилжааны
процесс ба маркетинг
|
2
|
X/12
|
VIII
|
Инвестицийн
процесс, хөрөнгө олох, босгох, эх үүсвэр
хайх
|
2
|
X/19
|
IX
|
Бизнесийн
үйл ажиллагаа хөгжиж байгаа систем, бизнесийн үйл ажиллагаатай холбоотой
хууль, эрх зүй
|
2
|
X/26
|
|
Нийт цаг
|
16
|
|
Семинарын
төлөвлөгөө:
Д/х
|
Хичээлийн сэдэв
|
Цаг
|
Хугацаа, сар, өдөр
|
СААЗ-3
|
|||
II,III
|
Бизнес-Бизнесмен
Бизнесийн ёс зүй гэж юу вэ?
|
4
|
IX/7, 14
|
IV,V
|
Бизнесийн нийгмийн хариуцлага
Монгол улсын бизнес эрхлэгчдэд өгч байгаа нийгмийн
захиалга
|
4
|
IX/21, 28
|
VI,VII
|
Компанийг үүсгэн байгуулах нь
Компаний тухай хууль
|
4
|
X/5, X/12
|
VIII,IX
|
Техник технологийн дэвшил, түүний хэрэглээ
Бүтээлч үйлдвэрлэл гэж юу вэ?
|
4
|
X/19, 26
|
XI
|
Соёлын үйлдвэрлэлийн бүтээгдэхүүн, онцлог
Соёлын бүтээгдэхүүнийг брэндчилэх боломж
|
4
|
XI/2
|
XII
|
Үүрэг гэж юу вэ? Үүргийн эрх зүйн харилцаа
Татварын тухай хууль
|
4
|
XI/9
|
XIII
|
Фандрайзингийн тухай
Гэрээний тухай ойлголт
|
4
|
XI/16
|
XIV
|
Бизнесийн үйл ажиллагаатай холбоотой бусад хууль,
эрх зүйн баримт бичгүүд
|
4
|
XI/23
|
|
Нийт цаг
|
32
|
|
Бие даалтын ажил:
№
|
Даалгавар
|
Арга зүй, шалгуур үзүүлэлт
|
7 хоног
|
Явц
|
Үнэлгээ
|
|
Бие даалт1.
|
||||
1.
|
Бизнесийн үйл ажиллагаа дахь төрийн зохицуулалт,
инновацийн талаарх төрийн бодлого
|
Монгол улсад үндэсний
инновацийн тогтолцоог хөгжүүлэх хөтөлбөр-уншиж товчлол хийх
|
III
|
|
|
|
Үнэлгээ
|
|
|
5
|
|
2.
|
Бие даалт2.
|
||||
Гадаад улс орнуудын инновацийн үйл ажиллагааны онцлог
|
Уншиж, товчлол хийх
Моломжамц. Д Инновацийн эдийн засгийн үр ашгийн
шинжилгээ Уб.:2007
|
V
|
|
|
|
|
|
Үнэлгээ
|
|
|
5
|
3.
|
Бие даалт3.
|
||||
Компаний эрх зүйн зохицуулалт мэдвээр шийдвэрлэх кейс
ажиллах
|
Дүгэржав. Д
Бизнесийн эрх зүй Уб.:2000
|
VIII
|
|
|
|
Тайлан хамгаалах
|
Оюутнууд 4 баг болж ажиллан, тайлан хамгаална
|
|
|
5
|
|
4.
|
Бие даалт4. Бичвэрийн ажил гүйцэтгэх
|
||||
Компани үүсгэн байгуулахад шаардагдах нөхцөл
|
Оюутнууд 4 баг болж
ажиллан, тайлан хамгаална
|
IX
|
|
|
|
|
Үнэлгээ
|
|
|
5
|
|
|
|
Нийт оноо 20
|
|
|
20 оноо
|
Явцын сорилын төлөвлөгөө:
Сорил
|
Агуулга
|
|
I
|
· - Бизнесийн үйл
ажиллагаа, харилцаа, институцийн
хэлбэр
- Бизнесийн хөгжил, ангилал, бизнесийн үйл ажиллагааны элементүүд
- Бизнесийн үйл ажиллагаа эрхлэх эрх
зүйн объект, субъект, өмч эзэмшигчийн эрх үүрэг
- Инновацийн үйл явц, түүний онцлог, Инновацийн талаарх төрийн бодлого
|
|
II
|
· - Үйлдвэрлэлийн мөн чанар онцлог, бараа бүтээгдэхүүний
хэрэглээний чанар ба үнэ бүрдэлт
- Арилжааны процесс ба маркетинг
- Инвестицийн процесс, хөрөнгө олох, босгох, эх үүсвэр хайх
- Бизнесийн үйл ажиллагаа хөгжиж
байгаа систем, бизнесийн үйл ажиллагаатай холбоотой хууль, эрх зүй
|
Тайлбар: Явцын сорил болон батлах шалгалт өгөөгүй
оюутнаас нөхөж авахгүй.
Хичээлийн үнэлгээ: Нийт 100 хүртэлх оноогоор дараах байдлаар дүгнэнэ.
Үзүүлэлт
|
Оноо
|
Үнэлгээний
шалгуур үзүүлтүүд
|
||
Ирц
|
10
|
91 - 100% бол 10 оноо,
71 -
90% бол 8 оноо,
|
51 -
69% бол 6 оноо,
31 -
50% бол 4 оноо,
|
11 -
30% бол 2 оноо,
01 -
10% бол 1 оноо,
|
Идэвхи, бүтээлч байдал
|
20
|
Бүтээлч
байдлыг үнэлэхдээ 1 удаагийн хичээл дээр 0.5
хүртэл оноог өгөх ба дараах шалгуур үзүүлэлтүүдийг харгалзана. Үүнд:
· Багшийн өгсөн үүрэг даалгаврын биелэлт, төлөвшсөн,
хариуцлагатай байдал,
· Хичээлийн оролцоо, бүтээлч хандлага, идэвхи, санаачлагатай
байдал,
· Багуудын илтгэлтэй холбоотой оновчтой асуулт тавьж, санал
хэлж буй байдал,
· Багаар ажиллах, манлайлал, хамт олонд эерэгээр нөлөөлөх
байдал,
· Онолын мэдлэгийн эзэмшилт, практикт ашиглаж буй чадвар,
ахицын байдал,
· Гадаад хэлээр мэргэжлийн материал ашиглах чадвар, ахицын
байдал,
Хичээл дээр утсаар
оролдох (ярих, тоглох, гм), бохь зажилах, өөр хичээл болон хичээлд
хамааралгүй зүйл хийх, бусдын суралцахад саад болохуйц үйлдэл, эс үйлдэхүй
зэрэг ёс зүйгүй үйлдэл бүрд -0.5 оноог өгнө.
|
||
Явцийн сорил
|
20
|
VII, XIII долоо хонгуудад нэгдсэн байдлаар шалгалтыг авна.
|
||
Бие
даалт
|
20
|
Улиралын явцад 4
удаа бие даалт хийх ба тогтоосон хугацаанд семинарын хичээл дээр явцыг
танилцуулж, багшид тайланг хураалгаж оноог цуглуулна.
|
||
Батлах шалгал
|
30
|
Бие даалт хамгаалуулах хэлбэрээр
шалгалтыг авна.
|
Төлөвлөгөө
гаргасан: Ахлах багш Ш.
Оюундэлгэрэх
2016 оны 09 сарын 12
No comments:
Post a Comment