Батлав.
СҮТ-ийн эрхлэгч Ж. Эрхэмтөгс док
/Ph.D/
“ЧӨЛӨӨТ ЦАГИЙН ҮЙЛ АЖИЛЛАГААНЫ ТЕХНОЛОГИ” (C.TL310) ХИЧЭЭЛИЙН
КАЛЕНДАРЬЧИЛСАН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ
2016-2017
оны хичээлийн жил
Хичээлийн багц цаг: 3 Хичээл заах улирал: Намар
Хичээл
заах багш: Ш. Оюундэлгэрэх
Лекцийн төлөвлөгөө:
Д/х
|
Хичээлийн сэдэв
|
Цаг
|
Хугацаа, сар, өдөр
|
ЧЦ-3
|
|||
I
|
Соёл чөлөөт
цагийн үйл ажиллагааны технологийн тухай
|
2
|
IX/05
|
II
|
Соёл, чөлөөт цагийн технологийн бүтэц
|
2
|
IX/12
|
III
|
Соёл чөлөөт цагийн үйл ажиллагааны эдийн засгийн үндэс
|
2
|
IX/19
|
IV
|
Нийтийг хамарсан хэлбэрийн соёл чөлөөт цагийн үйл
ажиллагааны арга зүй
|
2
|
IX/26
|
V
|
Хэсэг, бүлгийг хамарсан соёл, чөлөөт цагийн үйл
ажиллагааны арга зүй
|
2
|
X/03
|
VI
|
Ганцаарчилсан хэлбэрийн үйл ажиллагааны онцлог
|
2
|
X/10
|
VII
|
Харилцаа – технологийн үйл явцын үндэс болох нь
|
2
|
X/17
|
VIII
|
Соёл, чөлөөт цагийн үйл ажиллагааны уран
сайхны аргууд
|
2
|
X/24
|
IX
|
Үзэгчдэд нөлөөлөх уран сайхны дүрслэлийн
болон бэлгэ тэмдгийн нөлөөлөл
|
2
|
X/31
|
X
|
Соёл, чөлөөт цагийн үйл ажиллагаа ба нийгмийн сэтгэл
зүйд гүйцэтгэх үүрэг
|
2
|
XI/07
|
XI
|
Сценари, удирдамж
боловсруулах арга зүй
|
2
|
XI/14
|
XII
|
Соёл чөлөөт цагийн түгээмэл хэлбэрийн ажлууд
|
2
|
XI/21
|
XIII
|
Аялал, үзэсгэлэн, хурал зохион байгуулах арга зүй
|
2
|
XI/28
|
XIV
|
Соёл чөлөөт цагийн ажлын төлөвлөлт
|
2
|
XII/05
|
XV
|
Соёлын үйл ажиллагааны эрх зүйн орчин
|
2
|
XII/12
|
XVI
|
Соёлын мөчлөг, соёлын статистик
|
2
|
XII/19
|
|
Нийт цаг
|
32
|
|
Семинарын
төлөвлөгөө:
Д/х
|
Семинарын хичээлийн төлөвлөгөө
|
Цаг
|
Хугацаа, сар, өдөр
|
ЧЦ-3
|
|||
I
|
Чөлөөт цаг
ба хүмүүс, чөлөөт цаг судлалын орчин
үеийн хандлагууд
|
2
|
IX/05-5-р пар
|
II
|
Соёлын үйл ажиллагааны эрх зүйн орчин
|
2
|
IX/12-5-р пар
|
III
|
Нийтийг хамарсан хэлбэрийн соёл чөлөөт цагийн үйл
ажиллагааны арга зүй
|
2
|
IX/19-5-р пар
|
IV
|
Хэсэг, бүлгийг хамарсан соёл, чөлөөт цагийн үйл
ажиллагааны арга зүй
|
2
|
IX/26-5-р пар
|
V
|
Ганцаарчилсан хэлбэрийн үйл ажиллагааны онцлог
|
2
|
X/03-5-р пар
|
VI
|
Харилцаа – технологийн үйл явцын үндэс болох нь
|
2
|
X/10-5-р пар
|
VII
|
Явцын сорил-I
|
2
|
X/17-5-р пар
|
VIII
|
Соёл, чөлөөт цагийн үйл ажиллагааны уран
сайхны аргууд
|
2
|
X/24-5-р пар
|
IX
|
Үзэгчдэд нөлөөлөх уран сайхны дүрслэлийн
болон бэлгэ тэмдгийн нөлөөлөл
|
2
|
X/31-5-р пар
|
X
|
Соёл, чөлөөт цагийн үйл ажиллагаа ба нийгмийн сэтгэл
зүйд гүйцэтгэх үүрэг
|
2
|
XI/07-5-р пар
|
XI
|
Сценари, удирдамж
боловсруулах арга зүй
|
2
|
XI/14-5-р пар
|
XII
|
Сценари, удирдамж
боловсруулах арга зүй
|
2
|
XI/21-5-р пар
|
XIII
|
Явцын сорил-II
|
2
|
XI/28-5-р пар
|
XIV
|
Аялал, үзэсгэлэн, хурал зохион байгуулах арга зүй
|
2
|
XII/05-5-р пар
|
XV
|
Соёлын мөчлөг, соёлын статистик
|
2
|
XII/12-5-р пар
|
XVI
|
Бататгах шалгалт, дүгнэлт
|
2
|
XII/19-5-р пар
|
|
Нийт цаг
|
32
|
|
Бие даалтын ажил
№
|
Даалгавар
|
Арга зүй, шалгуур үзүүлэлт
|
7 хоног
|
Явц
|
Үнэлгээ
|
|
|
Бие даалт1. Олон улсын туршлагыг судлах: Гадаадын соёл,
чөлөөт цагийн байгууллага нэгийг судлах
|
|||||
1.
|
Явцын хэлэлцүүлэг
|
Орчуулгын текстийг
параграфаар нь орчуулах бөгөөд орчуулгыг тухайн англи текстийн дор бичнэ:
· Тексийн
үндсэн утгийг зөв илэрхийлэх
· Нэр
томъёоны тайлбар хийх
|
V
|
|
|
|
Тайлан хамгаалах
|
Тайланг тогтоосон
хугацаанд дараах бүтэцтэйгээр хураалгана:
· Эх
материал,
· Орчуулга,
· Нэр
томъёоны тайлбар,
|
VI
|
|
|
||
|
Үнэлгээ
|
|
|
5
|
||
2.
|
Бие даалт2. Дотоодын
соёл, чөлөөт цагийн байгууллага судлах
|
|||||
Явцын хэлэлцүүлэг
|
Соёл чөлөөт цагийн
байгууллагатай танилцах ба дараах үзүүлэлтээр хэлэлцүүлгийг үнэлнэ:
· Байгууллагын
танилцуулга,
· Байгууллагын
эрхэм зорилгод шинжилгээ хийх,
·Байгууллагын
үйл ажиллагаанд судалгаа хийх,
|
VIII
|
|
|
||
Тайлан хамгаалах
|
Тайланг тогтоосон
хугацаанд дараах бүтэцтэйгээр хураалгана:
· Байгууллагын
танилцуулга,
· Байгууллагын
эрхэм зорилгод хийсэн шинжилгээний дүгнэлт,
·Соёл, чөлөөт цагийн
төрөл, хэлбэр, онцлог
|
X
|
|
|
||
|
|
Үнэлгээ
|
|
|
5
|
|
3.
|
Бие даалт3. Соёл, чөлөөт цагийн үйл ажиллагааны сценари
боловсруулах
|
|||||
Явцын хэлэлцүүлэг
|
Соёл чөлөөт цагийн байгууллагын үйл ажиллагааг шинэлэг
хэлбэрээр зохион байгуулах боломж, арга замыг тодорхойлох
|
XI
|
|
|
||
Тайлан хамгаалах
|
Соёл, чөлөөт цагийн
байгууллагад тохирсон шинэлэг арга хэмжээ, үйл ажиллагааг төлөвлөх, сценари боловсруулах
Сценарийг тогтоосон хугацаанд хүлээн авна.
|
XII
|
|
|
||
4.
|
Бие даалт4. Бичвэрийн ажил гүйцэтгэх
|
|||||
Бие даалт хамгаалалт
|
Оюутан
лекцийн хичээлээр болон семинарын хичээлд бэлтгэх явцад сонирхон сонгон
судалсан сэдвийн дагуу компьютерын 28 мөрөөр шивсэн 6-8 хуудас бүхий бие
даалт бичнэ.
|
XV
|
|
|
||
|
Үнэлгээ
|
|
|
5
|
||
|
|
Нийт оноо
|
|
|
20 оноо
|
Явцын сорилын төлөвлөгөө:
Сорил
|
Агуулга
|
|
I
|
Соёл чөлөөт цагийн үйл ажиллагааны технологийн тухай
Соёл, чөлөөт цагийн технологийн бүтэц
Соёл чөлөөт цагийн үйл ажиллагааны эдийн засгийн үндэс
Нийтийг хамарсан хэлбэрийн соёл чөлөөт цагийн үйл ажиллагааны
арга зүй
Хэсэг, бүлгийг хамарсан соёл, чөлөөт цагийн үйл ажиллагааны арга зүй
Ганцаарчилсан хэлбэрийн үйл ажиллагааны онцлог
Харилцаа – технологийн үйл явцын үндэс болох нь
|
|
II
|
Соёл, чөлөөт цагийн үйл ажиллагааны уран сайхны аргууд
Үзэгчдэд нөлөөлөх уран сайхны дүрслэлийн болон бэлгэ
тэмдгийн нөлөөлөл
Соёл, чөлөөт цагийн үйл ажиллагаа ба нийгмийн сэтгэл зүйд гүйцэтгэх үүрэг
Үзэгчдэд нөлөөлөх уран сайхны дүрслэлийн болон бэлгэ
тэмдгийн нөлөөлөл
Сценари, удирдамж боловсруулах
арга зүй
Соёл чөлөөт цагийн түгээмэл хэлбэрийн ажлууд
|
Тайлбар: Явцын сорил болон батлах шалгалт өгөөгүй
оюутнаас нөхөж авахгүй.
Хичээлийн үнэлгээ: Нийт 100 хүртэлх оноогоор дараах байдлаар дүгнэнэ.
Үзүүлэлт
|
Оноо
|
Үнэлгээний
шалгуур үзүүлтүүд
|
||
Ирц
|
10
|
91 - 100% бол 10 оноо,
71 -
90% бол 8 оноо,
|
51 -
69% бол 6 оноо,
31 -
50% бол 4 оноо,
|
11 -
30% бол 2 оноо,
01 - 10% бол 1 оноо,
|
Идэвхи, бүтээлч байдал
|
20
|
Бүтээлч
байдлыг үнэлэхдээ 1 удаагийн хичээл дээр 0.5
хүртэл оноог өгөх ба дараах шалгуур үзүүлэлтүүдийг харгалзана. Үүнд:
· Багшийн өгсөн үүрэг даалгаврын биелэлт, төлөвшсөн,
хариуцлагатай байдал,
· Хичээлийн оролцоо, бүтээлч хандлага, идэвхи, санаачлагатай
байдал,
· Багуудын илтгэлтэй холбоотой оновчтой асуулт тавьж, санал
хэлж буй байдал,
· Багаар ажиллах, манлайлал, хамт олонд эерэгээр нөлөөлөх
байдал,
· Онолын мэдлэгийн эзэмшилт, практикт ашиглаж буй чадвар,
ахицын байдал,
· Гадаад хэлээр мэргэжлийн материал ашиглах чадвар, ахицын
байдал,
Хичээл дээр утсаар
оролдох (ярих, тоглох, гм), бохь зажилах, өөр хичээл болон хичээлд
хамааралгүй зүйл хийх, бусдын суралцахад саад болохуйц үйлдэл, эс үйлдэхүй
зэрэг ёс зүйгүй үйлдэл бүрд -0.5 оноог өгнө.
|
||
Явцийн сорил
|
20
|
VII, XIII долоо хоногуудад нэгдсэн байдлаар
шалгалтыг авна.
|
||
Бие
даалт
|
20
|
Улиралын явцад 4 удаа бие даалт хийх ба тогтоосон хугацаанд семинарын
хичээл дээр явцыг танилцуулж, багшид тайланг хураалгаж оноог цуглуулна.
|
||
Батлах шалгалт
|
30
|
Бие даалт хамгаалуулах хэлбэрээр
шалгалтыг авна.
|
Төлөвлөгөө
гаргасан: Ахлах багш Ш.
Оюундэлгэрэх
2016 оны 09 сарын 12
No comments:
Post a Comment