Батлав.
СҮТ-н эрхлэгч:
Док (Ph.D), М.Гэрэлмаа
“БҮТЭЭЛЧ
ҮЙЛДВЭРЛЭЛИЙН ТӨСӨЛ C.CI312” ХИЧЭЭЛИЙН
КАЛЕНДАРЧИЛСАН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ
2023.09.08
2023-2024 оны
хичээлийн жил, намар
Хичээл заах багш: |
Г.Маралмаа, лекц |
Хичээлийн багц цаг |
3 |
Цахим шуудан: |
c.cm227171@gmail.com |
Сургалтын хэлбэр: |
Өдөр |
Цахим хуудас: |
Улирал: |
Намар |
|
Ажлын өрөө: |
104 |
Зөвлөгөө өгөх гараг, цаг: |
Пүрэв, 15:10-16:50 |
Ажиллах цаг: |
Даваа–Баасан,10:00–17:00 |
Зөвлөгөө өгөх өрөө: |
СС, 104 тоот |
Лекцийн төлөвлөгөө:
Д/х |
Хичээлийн сэдэв |
Цаг |
Хугацаа, сар өдөр |
Мен,Мар-IV |
|||
I |
Удиртгал
хичээл |
2 |
09.07 |
II |
Төсөл,
түүний мөн чанар |
2 |
09.14 |
III |
Төслийн
үзэл баримтлал |
2 |
09.21 |
IV |
Нөхцөл
байдлыг шинжилж, ирээдүйг зураглахуй |
2 |
09.28 |
V |
Бизнесийн
орчин |
2 |
10.05 |
VI |
Бизнесийн
орчны судалгаа |
2 |
10.12 |
VII |
Бизнес
модель |
2 |
10.19 |
VIII |
Бизнес
моделийн загварууд |
2 |
10.26 |
IX |
Бизнес
моделийн загварууд |
2 |
11.02 |
X |
Бизнес
моделийн дизайн |
2 |
11.09 |
XI |
Бизнес
моделийн дизайн |
2 |
11.16 |
XII |
Бизнес
моделийг үнэлэх |
2 |
11.23 |
XIII |
Хэрэглэгчээ
мэдрэх |
2 |
11.30 |
XIV |
Бүтээлч
үйлдвэрлэлийн хүний нөөц |
2 |
12.07 |
XV |
Бататгах
хичээл |
2 |
12.14 |
XVI |
Дүгнэлт
хичээл |
2 |
12.21 |
|
Нийт цаг |
32 |
Семинарын төлөвлөгөө:
Д/х |
Хичээлийн сэдэв |
Цаг |
Хугацаа, сар өдөр |
Мен,Мар-IV |
|||
I |
Удиртгал
хичээл |
2 |
09.07 |
II |
Төсөл,
түүний мөн чанар |
2 |
09.14 |
III |
Төслийн
үзэл баримтлал |
2 |
09.21 |
IV |
Нөхцөл
байдлыг шинжилж, ирээдүйг зураглахуй |
2 |
09.28 |
V |
Бизнесийн
орчин |
2 |
10.05 |
VI |
Бизнесийн
орчны судалгаа |
2 |
10.12 |
VII |
Бизнес
модель |
2 |
10.19 |
VIII |
Бизнес
моделийн загварууд |
2 |
10.26 |
IX |
Бизнес
моделийн загварууд |
2 |
11.02 |
X |
Бизнес
моделийн дизайн |
2 |
11.09 |
XI |
Бизнес
моделийн дизайн |
2 |
11.16 |
XII |
Бизнес
моделийг үнэлэх |
2 |
11.23 |
XIII |
Хэрэглэгчээ
мэдрэх |
2 |
11.30 |
XIV |
Бүтээлч
үйлдвэрлэлийн хүний нөөц |
2 |
12.07 |
XV |
Бататгах
хичээл |
2 |
12.14 |
XVI |
Дүгнэлт
хичээл |
2 |
12.21 |
|
Нийт цаг |
32 |
32 |
Бие даалтын төлөвлөгөө:
№ |
Үнэлгээний шалгуур |
Шаардлага |
Гүйцэтгэл үнэлгээ |
Үнэлгээ хэлбэр |
1 |
Төслийн боловсруулалт |
“Оюутан бие даалтын ажил
бичих, хамгаалах удирдамж”-ийн дагуу
боловсруулалт |
10 |
Багаар |
2 |
Бизнес моделийн
боловсруулалт, шийдэл |
2.1. Бизнес
моделийн загвар, 2.2.
Хөгжлийн стратегийн замнал, 2.3. Санал
болгох Үнэ цэн, 2.4.
Зорилтот зах зээл, 2.4. Маркетингийн төлөвлөгөө, 2.5. Үйл ажиллагаа ба үндсэн нөөцүүд, 2.6.
Бизнес модель
хэрхэн ажиллах вэ, 2.7. Эрсдэлийн үнэлгээ, |
7х3=21 |
Багаар |
3 |
Санхүүгийн шинжилгээ |
3.1. Хугарлын цэгийн шинжилгээ, 3.2. Борлуулалтын таамаглалууд, 3.3.
Хөрөнгө оруулалтын зардал, 3.4. Үйл ажиллагааны зардал, 3.5. Санхүүжилтийн хэрэгцээ, |
5x3=15 |
Багаар |
4 |
Гадаад орчны судалгаа, боловсруулалт |
4.1. Зах зээлийн шинжилгээ, 4.2. Салбарын шинжилгээ, 4.3.
Макро эдийн
засаг, 4.4. Хэтийн
хандлагууд (STEEP), |
4x3=12 |
Багаар |
5 |
Бүтээлч байдал |
1. Төслийн
шинэлэг байдал, 2. Төсөл
хэрэгжих боломж, 3.
Төслийн
сайжруулалт (өмнөх хэлэлцүүлгээс гарсан зөвлөмжийг тусгаж) 4. Багаар
ажилласан байдал |
10 |
Багаар |
6 |
Логик уялдаа |
Доорх бүтцийн логик уялдаа, нийцтэй байдлыг гаргаж ирсэн байдал ü Гадаад
орчны төлөв байдлын
зураглал \инфограф\, ü
Зорилтот
хэрэглэгч \Хэрэглэгчийг мэдрэх эмпати зураглал\, ü Бизнес
модель \загварын дагуу\ ü Санхүүгийн шинжилгээ \инфограф\, ü Бизнес
модель хэрхэн ажиллах |
12 |
Багаар |
7 |
Илтгэх чадвар |
ü Илтгэлийг MS Oficce PowerPoint дээр бэлтгэх, ü Илтгэлийн дизайн, харагдах байдал, ü Илтгэх
чадвар, ü Илтгэх хугацаа 10 мин, |
5 |
Багаар |
8 |
Сэдвийн эзэмшилт |
Нэмэлт асуултаар хүн бүрийн хувьд
үнэлнэ |
10 |
Багаар |
9 |
Манлайлал |
ü Хариуцлага хүлээх чадвар, ü Санаачилгатай байдал, ü Бусадтай нийцтэй байдал, |
5 |
Багаар |
|
Нийт
оноо |
|
100 |
|
Хичээлийн
үнэлгээ: Нийт 100 хүртэлх оноогоор дараах байдлаар дүгнэнэ.
Үзүүлэлт |
Оноо |
Үнэлгээний шалгуур
үзүүлэлтүүд |
||
Ирц |
10 |
91
- 100% бол 10 оноо, 71
- 90% бол 8 оноо,
|
51
- 69% бол 6 оноо, 31
- 50% бол 4 оноо, |
11
- 30% бол 2 оноо, 01
- 10% бол 1 оноо, |
Бүтээлч
байдал |
10 |
Бүтээлч байдлыг үнэлэхдээ 1
удаагийн хичээл дээр 0.5 хүртэл оноог өгөх ба дараах шалгуур үзүүлэлтүүдийг
харгалзана. Үүнд: ●
Багшийн өгсөн үүрэг даалгаврын биелэлт,
төлөвшсөн, хариуцлагатай байдал, ●
Хичээлийн оролцоо, бүтээлч хандлага,идэвх,
санаачилгатай байдал, ●
Багуудын илтгэлтэй холбоотой оновчтой асуулт
тавьж, санал хэлж буй байдал, ●
Багаар ажиллах, манлайлал, хамт олонд эергээр
нөлөөлөх байдал, ●
Онолын мэдлэгийн эзэмшилт, практикт ашиглаж
буй чадвар, ахицын байдал, ●
Гадаад хэлээр мэргэжлийн материал ашиглах
чадвар, ахицын байдал, Хичээл дээр утсаар
оролдох (ярих, тоглох, гм), өөр хичээл болон хичээлд хамааралгүй зүйл
хийх,бусдын суралцахад саад болохуйц үйлдэл, эс үйлдэхүй зэрэг ёс зүйгүй
үйлдэл бүрд -0.5 оноог өгнө. |
||
Явцын
сорил |
20 |
VII, XIIIдолоо хонгуудад нэгдсэн байдлаар шалгалтыг авна. |
||
Бие
даалт |
30 |
Улирлын явцад 3 удаа
бие даалт хийх ба тогтоосон хугацаанд семинарын хичээл дээр явцыг танилцуулж,
багшид тайланг хураалгаж оноог цуглуулна. |
||
Батлах
шалгалт |
30 |
Оюутнууд 2-3 хүний бүрэлдэхүүнтэй баг болгон хуваагдаж
тусгай арга хэмжээ зохион байгуулах бичил төслийг хичээлийн төлөвлөгөөний
дагуу боловсруулж тухайн арга хэмжээг хэрэгжүүлж батлах шалгалтыг хамгаална. |
Боловсруулсан багш: Док (Ph.D), проф Ж.Эрхэмтөгс
Маг, ТМЗ П.Арвинбаяр
No comments:
Post a Comment