Танилцуулга




СУИС-ийн Соёлын сургуулийн "СОЁЛЫН ҮЙЛДВЭРЛЭЛИЙН ТЭНХИМ" нь анх 1990 онд Нийгмийн ухааны тэнхим нэртэйгээр байгуулагдаж СУИС-ийн хэмжээнд дээд боловсролын суурь хичээлүүдийг зохион байгуулж ирсэн. Энэ хугацаанд соёл судлалын тэнхим, гадаад хэл, мэдээлэл харилцааны тэнхим, хүмүүнлэгийн тэнхимүүд салбарлан байгуулагдаж, 2011 оноос Менежментийн тэнхим, 2014 оноос Соёлын үйлдвэрлэлийн тэнхим болж үйл өргөжсөн. 2015 оноос тэнхимийн дэргэд инновацийн төсөл хэрэгжүүлэх, зөвлөх үйлчилгээ үзүүлэх зорилгоор "СОЁЛЫН ҮЙЛДВЭРЛЭЛ ИННОВАЦИЙН ТӨВ"-ийг байгуулан ажиллаж байна. Тус тэнхим нь 2016 онд СУИС-ийн "ШИЛДЭГ ТЭНХИМ"-ээр шалгарсан ба 15 багштайгаар соёлын бүтээлч үйлдвэрлэлийн чиглэлээр сургалт, эрдэм шинжилгээний үйл ажиллагааг явуулж байна. 

Бакалавр, магистрийн түвшний сургалтын хувьд 1996 оноос Соёл урлагийн менежмент (D311005), 1998 оноос Соёл урлагийн эдийн засаг (DЗ11002), 2003 оноос Соёл урлагийн удирдлагын магистр (DЗ11002,DЗ11005), 2012 оноос Соёл урлагийн маркетинг (D340504), 2014 оноос Менежмент (041302), Маркетинг (041401), 2016 оноос Аялал жуулчлал хөтөлбөрөөр өдөр, эчнээ, зайн хэлбэрээр сургалит явуулж, нийтдээ 500 гаруй мэргэжилтэнг бэлтгэсэн ба одоогоор 400 орчим оюутан суралцаж байна.

Сургуулиас баримталж буй сургалтын бодлого, зах зээлийн эрэлт шаардлагад нийцүүлэн бакалавр, магистрийн сургалтын төлөвлөгөөгөө шинэчлэн сайжруулж, олон улсын жишигт нийцсэн сургалтыг зохион байгуулж байна. Одоогоор СУИС-ийн хэмжээнд тус тэнхимээс 45 хичээлийг зааж байна.


Өнгөрсөн хугацаанд тус тэнхимийн багш нар эрдэм шинжилгээ, инновацийн төсөлт хэд хэдэн ажлуудыг амжилттай хэрэгжүүлж, улсын болон олон улсын хэмжээний эрдэм шинжилгээний хурлуудад урлагийн менежмент, маркетинг, соёлын болон бүтээлч үйлдвэрлэлийн онол, практикийн асуудлаар илтгэл хэлэлцүүлж, олон арван эрдэм шинжилгээний өгүүлэл хэвлүүлээд байна.


Эрхэм зорилго: 
Oлон улсын түвшинд магадлан итгэмжлүүлсэн, соёлын бүтээлч үйлдвэрлэлийн судалгаа, сургалтын үндэсний төв - Профессорын баг болох. 

Бидний уриа:

БИД САЙН САЙХАНД ДАГУУЛНА.










БИДНИЙ ЗОРИЛТУУД

2016-2017 оны хичээлийн жилийн зорилго: 
Сургалтын чанарын хяналтын тогтолцоог төгөлдөршүүлж, үндэсний хэмжээнд магадлан итгэмжлүүлэх бэлтгэлийг хангах.

2015-2016 оны хичээлийн жилийн зорилго: 
Төсөлд суурилсан сургалтын технологийг төлөвшүүлж, цогц бие даалт (гарааны компани)-ыг сургалтанд нэвтэрүүлэх. 

2014-2015 оны хичээлийн жилийн зорилго: 
Судалгаанд суурилсан сургалтын технологийг нэвтэрүүлж, төсөлд суурилсан төгсөлтийн ажлыг хэрэгжүүлэх. 

2013-2014 оны хичээлийн жилийн зорилго: 
Хичээлийн агуулга, зохион байгуулалтыг сайжруулж, сургалтын өгөөжийг дээшлүүлэх. 

2012-2013 оны хичээлийн жилийн зорилго: 
Сургалтын төлөвлөгөө, стандартыг боловсронгуй болгож, сургалтын технологийг шинэчлэх. 

2011-2012 оны хичээлийн жилийн зорилго: 

Тэнхимийн сургалтын баримт бичгийг шинэчилж, сургалтын тогтвортой байдлыг хангах. 

ЭРДЭМ ШИНЖИЛГЭЭ, ИННОВАЦИЙН ЗУРАГЛАЛ

ЭРДЭМ ШИНЖИЛГЭЭ, ИННОВАЦИЙН ЗАРЧИМ



СУРГАЛТЫН ТЕХНОЛОГИЙН ҮНДСЭН ЗАРЧИМ



СУРГАЛТ, ХӨГЖЛИЙН ЗУРАГЛАЛ




СУРГАЛТЫН ТЕХНОЛОГИЙН ЗУРАГЛАЛ 


ЧАНАРЫН ХЯНАЛТЫН ТОГТОЛЦОО




МЭРГЭЖЛИЙН ОЛИМПИАД, ЭРДЭМ ШИНЖИЛГЭЭНИЙ ХУРАЛ


ОЮУТНЫ БҮТЭЭЛЧ ҮЙЛ АЖИЛЛАГАА


БҮТЭЭЛЧ ИНКУБАТОР - ГАРААНЫ КОМПАНИ


ИННОВАЦИЙН ТӨСӨЛ, ЗӨВЛӨХ ҮЙЛЧИЛГЭЭ



Менежментийн тэнхим нь анх 1990 онд Нийгмийн ухааны тэнхим нэртэйгээр байгуулагдаж нийт сургуулийн хэмжээнд мэргэжлийн ангиудын ерөнхий суурь болох нийгэм, хүмүүнлэгийн ухааны хичээлүүдийн сургалтыг хариуцан явуулж ирсэн бөгөөд энэ хугацаанд өөрөөсөө соёл судлалын тэнхим, гадаад хэл мэдээлэл харицааны тэнхим, хүмүүнлэгийн тэнхимүүд салбарлан байгуулагдсан. 2011 оноос “Менежментийн тэнхим” нэртэйгээр 7 багшийн бүрэлдэхүүнтэйгээр үйл ажиллагаа явуулж байна. Багшлах бүрэлдэхүүний хувьд ШУ-ны доктор 1, докторант 2, магистр 4 багш байна.
Тус тэнхим ньСоёл урлагийн менежент”, “соёл урлагийн маркетингийн менежмент”, “Соёл урлагийн эдийн засаг” гэсэн үндсэн гурван мэргэжлээр бакалаврын өдөр, эчнээ, эрчимжүүлсэн сургалт, магистрын сургалт явуулдаг.
БЭЛТГЭН ГАРГАЖ  БУЙ МЭРГЭЖИЛ:
Дараах мэргэжлээр дипломын дээд, бакалавр, магистр зэрэгтэй мэргэжилтэн бэлтгэдэг.
  • Соёл урлагийн менежмент – D311005, E311005
  • Соёл урлагийнэдийн засаг –D311002, E311002
  • Соёл урлагийнмаркетинг, менежмент –D340504
БАГШИЙН БҮРЭЛДЭХҮҮН:
C.CM11: Дэд профессор, магистр, Ж.Эрхэмтөгс. 1998 онд МУИС-ийг хэрэглээний математикч мэргэжлээр бакалавр, 2007 онд удирдлагын академийг магистр зэрэгтэй төгссөн.
Заадаг хичээл: Бизнес төлөвлөлт, төслийн менежмент,Инноваци соёлын үйлдвэрлэлийн менежмент
C.CM04:, Ахлах багш, магистр,дэд профессор,Н.Борхүү. 1973 онд МУИС-ийг эдийн засагч мэргэжлээр бакалавр, 1999 онд СУИС-ийг магистр зэрэгтэй төгссөн.
Заадаг хичээл: Менежмент, Соёл урлагийн менежмент, Микро эдийн засаг
C.CM05: Доктор /Ph.D/, /Sc.D/, профессор,Хүмүүнлэгийн ухааны академич Н.Содномдорж. 1975 онд  МУИС-ийг эдийн засагч мэргэжлээр бакалавр, Данийн сургалтын модуль I-III 1994-1998 он, 1982 онд Москвагийн их сургуулийг магистр, 1988 онд доктор /Ph.D/, 2006 онд доктор /Sc.D/ зэрэг хамгаалсан.
Заадаг хичээл: Хүний хөгжил, Макро эдийн засаг, Хөдөлмөрийн эдийн засаг, Хүний нөөцийн менежмент
C.CM10:Багш, магистр, Г.Маралмаа. 2007 онд СУИС-ийг Соёл урлагийн менежмент мэргэжлээр бакалавр, 2010 онд магистр зэрэг хамгаалсан.
Заадаг хичээл: Менежмент, Соёл урлагийн менежмент, чөлөөт цагийн менежмент
C.CM08:Дадлагжигч багш, магистр, Ч.Цэрэндолгор.  2007 онд СУИС-ийг менежмент мэргэжлээр бакалавр, 2010 онд магистр зэрэг хамгаалсан.
Заадаг хичээл: Эдийн засгийн онол, Микро эдийн засаг, Соёлын эдийн засаг
C.CM14:Дадлагжигч багш, магистр, Б.Үүрдмөнх. 2007 онд МУИС-ийг маркетинг, бизнесийн удирдлага мэргэжлээр бакалавр, 2010 онд ХААИС-ийг магистр зэрэгтэй төгссөн.
Заадаг хичээл:Бизнесийн эрх зүй, Маркетингийн менежмент, Маркетингийн үндэс, Социологийн судалгааны аргазүй
C.CM14:Дадлагжигч багш, магистр, М.Гэрэлмаа. 2009 онд Санкт-Петрбругийн Санхүү эдийн засгийн их сургуулийг эдийн засагч мэргэжлээр бакалавр, 2011 онд ХУИС-ийг магистр зэрэгтэй төгссөн.
Заадаг хичээл:Эдийн засгийн онол, Микро эдийн засаг, Макро эдийн засаг, Соёлын эдийн засаг
 ЭРДЭМ ШИНЖИЛГЭЭ, СУДАЛГААНЫ АЖЛЫН ЧИГЛЭЛ:
  • Соёлын үйлдвэрлэлийн менежмент
  • Соёлын эдийн засгийн онол, сэтгэлгээний түүх
  • Инновацийн удирдлага
  • Соёл урлагийн менежментийн онолын орчин үеийн хандлага
  • Соёл урлагийн маркетинг, зах зээлийн судалгаа
  • Инновацийн удирдлага, менежмент
  • Технологи бизнесийн инкубаци
  • Брэндийн удирдлага, маркетингийн инноваци
  • Соёл урлагийн салбарын нийгмийн хөгжилд гүйцэтгэх үүрэг
  • Суралцагч байгууллагын хөгжүүлэх манлайлал
  • Төрийн бодлогын шинжилгээ
  • Төр, хувийн хэвшлийн түншлэл
  • Үр дүнд суурилсан удирдлага, хяналт-шинжилгээ, үнэлгээ
  • Хөгжлийн үнэлгээ

ХЭРЭГЖҮҮЛЖ БУЙ ТӨСӨЛ ГЭРЭЭТ АЖЛУУД:
  • Соросын сан Соёл урлагийн сүлжээний хөтөлбөрийн дэмжлэгтэй “Бүтээлч үйлдвэрлэл ба бүтээлч эдийн засаг нь бүс нутгийг хөгжүүлэх нөөц мөн” сургалтын төсөл
  • ССАЖЯ-ны захиалгаар “Мэргэжлийн урлагийн байгууллагын үйл ажиллагааны орчны стандарт боловсруулах” судалгааны төсөл
  • Соёл урлагт судлалын хүрээлэнгийн захиалгаар “Соёл урлагийн зах зээлийн судалгаа” судалгааны төсөл
- See more at: http://www.scc.msuac.edu.mn/menu/78#sthash.GsNRtnEf.dpuf
Менежментийн тэнхим нь анх 1990 онд Нийгмийн ухааны тэнхим нэртэйгээр байгуулагдаж нийт сургуулийн хэмжээнд мэргэжлийн ангиудын ерөнхий суурь болох нийгэм, хүмүүнлэгийн ухааны хичээлүүдийн сургалтыг хариуцан явуулж ирсэн бөгөөд энэ хугацаанд өөрөөсөө соёл судлалын тэнхим, гадаад хэл мэдээлэл харицааны тэнхим, хүмүүнлэгийн тэнхимүүд салбарлан байгуулагдсан. 2011 оноос “Менежментийн тэнхим” нэртэйгээр 7 багшийн бүрэлдэхүүнтэйгээр үйл ажиллагаа явуулж байна. Багшлах бүрэлдэхүүний хувьд ШУ-ны доктор 1, докторант 2, магистр 4 багш байна.
Тус тэнхим ньСоёл урлагийн менежент”, “соёл урлагийн маркетингийн менежмент”, “Соёл урлагийн эдийн засаг” гэсэн үндсэн гурван мэргэжлээр бакалаврын өдөр, эчнээ, эрчимжүүлсэн сургалт, магистрын сургалт явуулдаг.
БЭЛТГЭН ГАРГАЖ  БУЙ МЭРГЭЖИЛ:
Дараах мэргэжлээр дипломын дээд, бакалавр, магистр зэрэгтэй мэргэжилтэн бэлтгэдэг.
  • Соёл урлагийн менежмент – D311005, E311005
  • Соёл урлагийнэдийн засаг –D311002, E311002
  • Соёл урлагийнмаркетинг, менежмент –D340504
БАГШИЙН БҮРЭЛДЭХҮҮН:
C.CM11: Дэд профессор, магистр, Ж.Эрхэмтөгс. 1998 онд МУИС-ийг хэрэглээний математикч мэргэжлээр бакалавр, 2007 онд удирдлагын академийг магистр зэрэгтэй төгссөн.
Заадаг хичээл: Бизнес төлөвлөлт, төслийн менежмент,Инноваци соёлын үйлдвэрлэлийн менежмент
C.CM04:, Ахлах багш, магистр,дэд профессор,Н.Борхүү. 1973 онд МУИС-ийг эдийн засагч мэргэжлээр бакалавр, 1999 онд СУИС-ийг магистр зэрэгтэй төгссөн.
Заадаг хичээл: Менежмент, Соёл урлагийн менежмент, Микро эдийн засаг
C.CM05: Доктор /Ph.D/, /Sc.D/, профессор,Хүмүүнлэгийн ухааны академич Н.Содномдорж. 1975 онд  МУИС-ийг эдийн засагч мэргэжлээр бакалавр, Данийн сургалтын модуль I-III 1994-1998 он, 1982 онд Москвагийн их сургуулийг магистр, 1988 онд доктор /Ph.D/, 2006 онд доктор /Sc.D/ зэрэг хамгаалсан.
Заадаг хичээл: Хүний хөгжил, Макро эдийн засаг, Хөдөлмөрийн эдийн засаг, Хүний нөөцийн менежмент
C.CM10:Багш, магистр, Г.Маралмаа. 2007 онд СУИС-ийг Соёл урлагийн менежмент мэргэжлээр бакалавр, 2010 онд магистр зэрэг хамгаалсан.
Заадаг хичээл: Менежмент, Соёл урлагийн менежмент, чөлөөт цагийн менежмент
C.CM08:Дадлагжигч багш, магистр, Ч.Цэрэндолгор.  2007 онд СУИС-ийг менежмент мэргэжлээр бакалавр, 2010 онд магистр зэрэг хамгаалсан.
Заадаг хичээл: Эдийн засгийн онол, Микро эдийн засаг, Соёлын эдийн засаг
C.CM14:Дадлагжигч багш, магистр, Б.Үүрдмөнх. 2007 онд МУИС-ийг маркетинг, бизнесийн удирдлага мэргэжлээр бакалавр, 2010 онд ХААИС-ийг магистр зэрэгтэй төгссөн.
Заадаг хичээл:Бизнесийн эрх зүй, Маркетингийн менежмент, Маркетингийн үндэс, Социологийн судалгааны аргазүй
C.CM14:Дадлагжигч багш, магистр, М.Гэрэлмаа. 2009 онд Санкт-Петрбругийн Санхүү эдийн засгийн их сургуулийг эдийн засагч мэргэжлээр бакалавр, 2011 онд ХУИС-ийг магистр зэрэгтэй төгссөн.
Заадаг хичээл:Эдийн засгийн онол, Микро эдийн засаг, Макро эдийн засаг, Соёлын эдийн засаг
 ЭРДЭМ ШИНЖИЛГЭЭ, СУДАЛГААНЫ АЖЛЫН ЧИГЛЭЛ:
  • Соёлын үйлдвэрлэлийн менежмент
  • Соёлын эдийн засгийн онол, сэтгэлгээний түүх
  • Инновацийн удирдлага
  • Соёл урлагийн менежментийн онолын орчин үеийн хандлага
  • Соёл урлагийн маркетинг, зах зээлийн судалгаа
  • Инновацийн удирдлага, менежмент
  • Технологи бизнесийн инкубаци
  • Брэндийн удирдлага, маркетингийн инноваци
  • Соёл урлагийн салбарын нийгмийн хөгжилд гүйцэтгэх үүрэг
  • Суралцагч байгууллагын хөгжүүлэх манлайлал
  • Төрийн бодлогын шинжилгээ
  • Төр, хувийн хэвшлийн түншлэл
  • Үр дүнд суурилсан удирдлага, хяналт-шинжилгээ, үнэлгээ
  • Хөгжлийн үнэлгээ

ХЭРЭГЖҮҮЛЖ БУЙ ТӨСӨЛ ГЭРЭЭТ АЖЛУУД:
  • Соросын сан Соёл урлагийн сүлжээний хөтөлбөрийн дэмжлэгтэй “Бүтээлч үйлдвэрлэл ба бүтээлч эдийн засаг нь бүс нутгийг хөгжүүлэх нөөц мөн” сургалтын төсөл
  • ССАЖЯ-ны захиалгаар “Мэргэжлийн урлагийн байгууллагын үйл ажиллагааны орчны стандарт боловсруулах” судалгааны төсөл
  • Соёл урлагт судлалын хүрээлэнгийн захиалгаар “Соёл урлагийн зах зээлийн судалгаа” судалгааны төсөл
- See more at: http://www.scc.msuac.edu.mn/menu/78#sthash.GsNRtnEf.dpuf
Менежментийн тэнхим нь анх 1990 онд Нийгмийн ухааны тэнхим нэртэйгээр байгуулагдаж нийт сургуулийн хэмжээнд мэргэжлийн ангиудын ерөнхий суурь болох нийгэм, хүмүүнлэгийн ухааны хичээлүүдийн сургалтыг хариуцан явуулж ирсэн бөгөөд энэ хугацаанд өөрөөсөө соёл судлалын тэнхим, гадаад хэл мэдээлэл харицааны тэнхим, хүмүүнлэгийн тэнхимүүд салбарлан байгуулагдсан. 2011 оноос “Менежментийн тэнхим” нэртэйгээр 7 багшийн бүрэлдэхүүнтэйгээр үйл ажиллагаа явуулж байна. Багшлах бүрэлдэхүүний хувьд ШУ-ны доктор 1, докторант 2, магистр 4 багш байна.
Тус тэнхим ньСоёл урлагийн менежент”, “соёл урлагийн маркетингийн менежмент”, “Соёл урлагийн эдийн засаг” гэсэн үндсэн гурван мэргэжлээр бакалаврын өдөр, эчнээ, эрчимжүүлсэн сургалт, магистрын сургалт явуулдаг.
БЭЛТГЭН ГАРГАЖ  БУЙ МЭРГЭЖИЛ:
Дараах мэргэжлээр дипломын дээд, бакалавр, магистр зэрэгтэй мэргэжилтэн бэлтгэдэг.
  • Соёл урлагийн менежмент – D311005, E311005
  • Соёл урлагийнэдийн засаг –D311002, E311002
  • Соёл урлагийнмаркетинг, менежмент –D340504
БАГШИЙН БҮРЭЛДЭХҮҮН:
C.CM11: Дэд профессор, магистр, Ж.Эрхэмтөгс. 1998 онд МУИС-ийг хэрэглээний математикч мэргэжлээр бакалавр, 2007 онд удирдлагын академийг магистр зэрэгтэй төгссөн.
Заадаг хичээл: Бизнес төлөвлөлт, төслийн менежмент,Инноваци соёлын үйлдвэрлэлийн менежмент
C.CM04:, Ахлах багш, магистр,дэд профессор,Н.Борхүү. 1973 онд МУИС-ийг эдийн засагч мэргэжлээр бакалавр, 1999 онд СУИС-ийг магистр зэрэгтэй төгссөн.
Заадаг хичээл: Менежмент, Соёл урлагийн менежмент, Микро эдийн засаг
C.CM05: Доктор /Ph.D/, /Sc.D/, профессор,Хүмүүнлэгийн ухааны академич Н.Содномдорж. 1975 онд  МУИС-ийг эдийн засагч мэргэжлээр бакалавр, Данийн сургалтын модуль I-III 1994-1998 он, 1982 онд Москвагийн их сургуулийг магистр, 1988 онд доктор /Ph.D/, 2006 онд доктор /Sc.D/ зэрэг хамгаалсан.
Заадаг хичээл: Хүний хөгжил, Макро эдийн засаг, Хөдөлмөрийн эдийн засаг, Хүний нөөцийн менежмент
C.CM10:Багш, магистр, Г.Маралмаа. 2007 онд СУИС-ийг Соёл урлагийн менежмент мэргэжлээр бакалавр, 2010 онд магистр зэрэг хамгаалсан.
Заадаг хичээл: Менежмент, Соёл урлагийн менежмент, чөлөөт цагийн менежмент
C.CM08:Дадлагжигч багш, магистр, Ч.Цэрэндолгор.  2007 онд СУИС-ийг менежмент мэргэжлээр бакалавр, 2010 онд магистр зэрэг хамгаалсан.
Заадаг хичээл: Эдийн засгийн онол, Микро эдийн засаг, Соёлын эдийн засаг
C.CM14:Дадлагжигч багш, магистр, Б.Үүрдмөнх. 2007 онд МУИС-ийг маркетинг, бизнесийн удирдлага мэргэжлээр бакалавр, 2010 онд ХААИС-ийг магистр зэрэгтэй төгссөн.
Заадаг хичээл:Бизнесийн эрх зүй, Маркетингийн менежмент, Маркетингийн үндэс, Социологийн судалгааны аргазүй
C.CM14:Дадлагжигч багш, магистр, М.Гэрэлмаа. 2009 онд Санкт-Петрбругийн Санхүү эдийн засгийн их сургуулийг эдийн засагч мэргэжлээр бакалавр, 2011 онд ХУИС-ийг магистр зэрэгтэй төгссөн.
Заадаг хичээл:Эдийн засгийн онол, Микро эдийн засаг, Макро эдийн засаг, Соёлын эдийн засаг
 ЭРДЭМ ШИНЖИЛГЭЭ, СУДАЛГААНЫ АЖЛЫН ЧИГЛЭЛ:
  • Соёлын үйлдвэрлэлийн менежмент
  • Соёлын эдийн засгийн онол, сэтгэлгээний түүх
  • Инновацийн удирдлага
  • Соёл урлагийн менежментийн онолын орчин үеийн хандлага
  • Соёл урлагийн маркетинг, зах зээлийн судалгаа
  • Инновацийн удирдлага, менежмент
  • Технологи бизнесийн инкубаци
  • Брэндийн удирдлага, маркетингийн инноваци
  • Соёл урлагийн салбарын нийгмийн хөгжилд гүйцэтгэх үүрэг
  • Суралцагч байгууллагын хөгжүүлэх манлайлал
  • Төрийн бодлогын шинжилгээ
  • Төр, хувийн хэвшлийн түншлэл
  • Үр дүнд суурилсан удирдлага, хяналт-шинжилгээ, үнэлгээ
  • Хөгжлийн үнэлгээ

ХЭРЭГЖҮҮЛЖ БУЙ ТӨСӨЛ ГЭРЭЭТ АЖЛУУД:
  • Соросын сан Соёл урлагийн сүлжээний хөтөлбөрийн дэмжлэгтэй “Бүтээлч үйлдвэрлэл ба бүтээлч эдийн засаг нь бүс нутгийг хөгжүүлэх нөөц мөн” сургалтын төсөл
  • ССАЖЯ-ны захиалгаар “Мэргэжлийн урлагийн байгууллагын үйл ажиллагааны орчны стандарт боловсруулах” судалгааны төсөл
  • Соёл урлагт судлалын хүрээлэнгийн захиалгаар “Соёл урлагийн зах зээлийн судалгаа” судалгааны төсөл
- See more at: http://www.scc.msuac.edu.mn/menu/78#sthash.GsNRtnEf.dpuf
Менежментийн тэнхим нь анх 1990 онд Нийгмийн ухааны тэнхим нэртэйгээр байгуулагдаж нийт сургуулийн хэмжээнд мэргэжлийн ангиудын ерөнхий суурь болох нийгэм, хүмүүнлэгийн ухааны хичээлүүдийн сургалтыг хариуцан явуулж ирсэн бөгөөд энэ хугацаанд өөрөөсөө соёл судлалын тэнхим, гадаад хэл мэдээлэл харицааны тэнхим, хүмүүнлэгийн тэнхимүүд салбарлан байгуулагдсан. 2011 оноос “Менежментийн тэнхим” нэртэйгээр 7 багшийн бүрэлдэхүүнтэйгээр үйл ажиллагаа явуулж байна. Багшлах бүрэлдэхүүний хувьд ШУ-ны доктор 1, докторант 2, магистр 4 багш байна.
Тус тэнхим ньСоёл урлагийн менежент”, “соёл урлагийн маркетингийн менежмент”, “Соёл урлагийн эдийн засаг” гэсэн үндсэн гурван мэргэжлээр бакалаврын өдөр, эчнээ, эрчимжүүлсэн сургалт, магистрын сургалт явуулдаг.
БЭЛТГЭН ГАРГАЖ  БУЙ МЭРГЭЖИЛ:
Дараах мэргэжлээр дипломын дээд, бакалавр, магистр зэрэгтэй мэргэжилтэн бэлтгэдэг.
  • Соёл урлагийн менежмент – D311005, E311005
  • Соёл урлагийнэдийн засаг –D311002, E311002
  • Соёл урлагийнмаркетинг, менежмент –D340504
БАГШИЙН БҮРЭЛДЭХҮҮН:
C.CM11: Дэд профессор, магистр, Ж.Эрхэмтөгс. 1998 онд МУИС-ийг хэрэглээний математикч мэргэжлээр бакалавр, 2007 онд удирдлагын академийг магистр зэрэгтэй төгссөн.
Заадаг хичээл: Бизнес төлөвлөлт, төслийн менежмент,Инноваци соёлын үйлдвэрлэлийн менежмент
C.CM04:, Ахлах багш, магистр,дэд профессор,Н.Борхүү. 1973 онд МУИС-ийг эдийн засагч мэргэжлээр бакалавр, 1999 онд СУИС-ийг магистр зэрэгтэй төгссөн.
Заадаг хичээл: Менежмент, Соёл урлагийн менежмент, Микро эдийн засаг
C.CM05: Доктор /Ph.D/, /Sc.D/, профессор,Хүмүүнлэгийн ухааны академич Н.Содномдорж. 1975 онд  МУИС-ийг эдийн засагч мэргэжлээр бакалавр, Данийн сургалтын модуль I-III 1994-1998 он, 1982 онд Москвагийн их сургуулийг магистр, 1988 онд доктор /Ph.D/, 2006 онд доктор /Sc.D/ зэрэг хамгаалсан.
Заадаг хичээл: Хүний хөгжил, Макро эдийн засаг, Хөдөлмөрийн эдийн засаг, Хүний нөөцийн менежмент
C.CM10:Багш, магистр, Г.Маралмаа. 2007 онд СУИС-ийг Соёл урлагийн менежмент мэргэжлээр бакалавр, 2010 онд магистр зэрэг хамгаалсан.
Заадаг хичээл: Менежмент, Соёл урлагийн менежмент, чөлөөт цагийн менежмент
C.CM08:Дадлагжигч багш, магистр, Ч.Цэрэндолгор.  2007 онд СУИС-ийг менежмент мэргэжлээр бакалавр, 2010 онд магистр зэрэг хамгаалсан.
Заадаг хичээл: Эдийн засгийн онол, Микро эдийн засаг, Соёлын эдийн засаг
C.CM14:Дадлагжигч багш, магистр, Б.Үүрдмөнх. 2007 онд МУИС-ийг маркетинг, бизнесийн удирдлага мэргэжлээр бакалавр, 2010 онд ХААИС-ийг магистр зэрэгтэй төгссөн.
Заадаг хичээл:Бизнесийн эрх зүй, Маркетингийн менежмент, Маркетингийн үндэс, Социологийн судалгааны аргазүй
C.CM14:Дадлагжигч багш, магистр, М.Гэрэлмаа. 2009 онд Санкт-Петрбругийн Санхүү эдийн засгийн их сургуулийг эдийн засагч мэргэжлээр бакалавр, 2011 онд ХУИС-ийг магистр зэрэгтэй төгссөн.
Заадаг хичээл:Эдийн засгийн онол, Микро эдийн засаг, Макро эдийн засаг, Соёлын эдийн засаг
 ЭРДЭМ ШИНЖИЛГЭЭ, СУДАЛГААНЫ АЖЛЫН ЧИГЛЭЛ:
  • Соёлын үйлдвэрлэлийн менежмент
  • Соёлын эдийн засгийн онол, сэтгэлгээний түүх
  • Инновацийн удирдлага
  • Соёл урлагийн менежментийн онолын орчин үеийн хандлага
  • Соёл урлагийн маркетинг, зах зээлийн судалгаа
  • Инновацийн удирдлага, менежмент
  • Технологи бизнесийн инкубаци
  • Брэндийн удирдлага, маркетингийн инноваци
  • Соёл урлагийн салбарын нийгмийн хөгжилд гүйцэтгэх үүрэг
  • Суралцагч байгууллагын хөгжүүлэх манлайлал
  • Төрийн бодлогын шинжилгээ
  • Төр, хувийн хэвшлийн түншлэл
  • Үр дүнд суурилсан удирдлага, хяналт-шинжилгээ, үнэлгээ
  • Хөгжлийн үнэлгээ

ХЭРЭГЖҮҮЛЖ БУЙ ТӨСӨЛ ГЭРЭЭТ АЖЛУУД:
  • Соросын сан Соёл урлагийн сүлжээний хөтөлбөрийн дэмжлэгтэй “Бүтээлч үйлдвэрлэл ба бүтээлч эдийн засаг нь бүс нутгийг хөгжүүлэх нөөц мөн” сургалтын төсөл
  • ССАЖЯ-ны захиалгаар “Мэргэжлийн урлагийн байгууллагын үйл ажиллагааны орчны стандарт боловсруулах” судалгааны төсөл
  • Соёл урлагт судлалын хүрээлэнгийн захиалгаар “Соёл урлагийн зах зээлийн судалгаа” судалгааны төсөл
- See more at: http://www.scc.msuac.edu.mn/menu/78#sthash.GsNRtnEf.dpuf

No comments: